Peter Schollema Geplaatst 13 Juli, 2025 Geplaatst 13 Juli, 2025 Ik wil de achter rem schuiven en blokken vervangen. Nu zit alleen 1 bout van de remklauw in een u vorm van de draagarm. Weet iemand hoe je deze bout los kan krijgen. ring en steek sleutel past niet. Verhoogde ringsleutel wil ook niet lukken. Is hier een speciale sleutel voort nodig? Quote
Peter Schollema Geplaatst 15 Juli, 2025 Topic Starter Geplaatst 15 Juli, 2025 Ik heb even een foto toegevoegd. Quote
Murcielaygo Geplaatst 16 Juli, 2025 Geplaatst 16 Juli, 2025 Kun je niks met een dop, verlengstuk en ratel? Evt. met een kruiskoppeling meteen op de dop? Quote
Peter Schollema Geplaatst 19 Juli, 2025 Topic Starter Geplaatst 19 Juli, 2025 Ik heb dat geprobeerd, maar past niet. Is de achterste in het midden bout . Op de foto. Quote
Peter Schollema Geplaatst 20 Juli, 2025 Topic Starter Geplaatst 20 Juli, 2025 Het is opgelost. Zie foto in bijlage. Deze los gedraaid en toen kon ik bij de bout van de remklauw die er achter zat. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.