brandweersam Posted December 23, 2009 Posted December 23, 2009 ik heb een E5 foutcode op mijn climatecontrol van een sorento 2.4 Ex uit 2003. waar kan ik de photosensor of zonlichtsensor vinden. en kan ik deze zelf vervangen of repareren. dit is nadat ik de contole heb uitgevoerd zoals deze is beschreven op het forum. groet Bart Quote
pimvo Posted December 23, 2009 Posted December 23, 2009 Hoi Bart, Vlgs mij heb ik dit bij aanschaf van mijn Sorento 2.4 Xclusive ook gehad, dacht meteen dat de airco of het display kapot was. Bleek een instelling van de temperetauur te zijn. Zodra je de pijltjestoets voor instellen temperatuur naar boven stelt zou het goed moeten komen. Groeten, Quote
brandweersam Posted December 23, 2009 Author Posted December 23, 2009 dit is niet het geval. Als ik de temp op 20 graden zet, blijft er erg warme lucht uit de ventilatieopeningen komen. Als ik de temp dan lager (18 graden) zet blijft de lucht uit de ventlilatie erb warm. Misschien een ander probleem, dus als iemand dit probleem ook heeft, dan hoor ik graag de eventuele oplossing groet Bart Quote
Recommended Posts