Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Ervaringen met trekhaak ZKDE2147T60

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Wie heeft er inmiddels ervaring met de trekhaak artikelnr ZKDE2147T60?

Mijn dealer heeft die kennelijk zaterdag voor mij besteld, zonder dat we überhaupt al nader begesproken hadden welke trekhaak ik zou willen. Ik had hem enkel gevraagd wat een trekhaak ongeveer kost, en heb hem toen het bedrag bij het aankoopcontract van onze auto op laten zetten. 

Ik zou graag willen weten:

1. is ie stabiel? Heb hier veel gelezen over wiebelige en doorbuigende trekhaken, en dat heeft me enigsins verontrust. Ik had dus liever een andere gehad, nl de G5281ADE50.
  2.  Is ie netjes gemonteerd?
  3. Andere noemenswaardige zaken die je wilt melden?

Ik heb op dit formum naar het artikelnummer gezocht, los en icm het woord ‘trekhaak’. Ik kwam toen enkel een bericht tegen van @Wil002. Wat is jouw ervaring tot nu toe, Wil? —> hopende dat je dit leest…

Graag hoor ik van jullie, alvast bedankt!

aangepast door Dirkje
Geplaatst

Ik haal mijn niro SG2 uit 2024 eind september op en de dealer plaatst er ook een Kia trekhaak onder omdat er een caravan van 1300kg getrokken moet worden..

Heb wel in het koopcontract op laten nemen dat ik ook prik wil op pin 9 en 10 zodat ik constant stroom heb en de koelkast ook stroom krijgt. (Noemen ze ook wel caravanpakket).

Verder moet de laatste software er wel inzitten anders schijnt de CC niet te werken zoals ik lees op het forum.

Geplaatst (aangepast)
5 uur geleden, zei SatJunk:

Ik haal mijn niro SG2 uit 2024 eind september op en de dealer plaatst er ook een Kia trekhaak onder omdat er een caravan van 1300kg getrokken moet worden..

Heb wel in het koopcontract op laten nemen dat ik ook prik wil op pin 9 en 10 zodat ik constant stroom heb en de koelkast ook stroom krijgt. (Noemen ze ook wel caravanpakket).

Verder moet de laatste software er wel inzitten anders schijnt de CC niet te werken zoals ik lees op het forum.

Dankjewel voor je reactie. Zou je later jouw ervaringen nog willen delen? Wij kunnen de trekhaak voorlopig namelijk niet uittesten, want we hebben geen caravan of aanhanger, en de fietsendrager kopen we op z’n vroegst volgend jaar pas. 

aangepast door Dirkje
Geplaatst
1 uur geleden, zei Dirkje:

Dankjewel voor je reactie. Zou je later jouw ervaringen nog willen delen? Wij kunnen de trekhaak voorlopig namelijk niet uittesten, want we hebben geen caravan of aanhanger, en de fietsendrager kopen we op z’n vroegst volgend jaar pas. 

Wat je wel kunt doen is DEZE aanschaffen, kun je testen of PIN 9 en 10 zijn aangesloten als je de auto haalt standaard wordt dat niet gedaan.

Vervelend als je er achter komt dat de koelkast niet werkt en dat je geen lampje aan kunt doen in de caravan als je op het punt staat te vertrekken.

Geplaatst (aangepast)
32 minuten geleden, zei SatJunk:

Wat je wel kunt doen is DEZE aanschaffen, kun je testen of PIN 9 en 10 zijn aangesloten als je de auto haalt standaard wordt dat niet gedaan.

Vervelend als je er achter komt dat de koelkast niet werkt en dat je geen lampje aan kunt doen in de caravan als je op het punt staat te vertrekken.

Dankjewel. Dit is niet nodig omdat wij geen caravan hebben, en we deze ook niet gaan kopen of huren. We wilen de trekhaak enkel gebruiken voor een fietsendrager, en om af en toe een aanhanger aan de auto te kunnen koppelen. Ervaringen met het trekken van de caravan zijn altijd welkom, want geven een indicatie van wat we zelf kunnen verwachten als we een aanhanger gaan koppelen en gebruiken.

aangepast door Dirkje
Geplaatst
29 minuten geleden, zei SatJunk:

Oja hou je er wel rekening mee dat de nieuwe Niro maar 1100 kg trekgewicht heeft. 

Dankjewel. De onze schijnt nog 1300kg trekgewicht te hebben, heb ik in de info gezien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...