Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Vermelding onderhoud in Mijn Kia app

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal.
Ik heb een vraagje. Ik heb onlangs de tweede beurt laten uitvoeren. Ik zie vervolgens in “Mijn Kia” onder “bekijk alle voertuiginformatie”, “check service historie” dat inderdaad de Onderhoud Plus is uitgevoerd. Dat is de tweede beurt. Als ik vervolgens kijk naar de eerste beurt dan staat daar Onderhoud Olie. Volgens mij zou dit Onderhoud Basis moeten zijn. Ik vraag me dus af of dit wel correct is. Ik wil later liever geen discussie dat onderhoud niet volgens boekje heeft plaatsgevonden. Wat hebben jullie staan in de Mijn Kia app bij de eerste beurt? Alvast bedankt. 

Geplaatst (aangepast)

Volgens mijn zijn de benamingen vd beurten anders geworden.

Onderhoud Olie is nu 'Ondehoud Basis', dan komt 'Onderhoud Plus' en als laatste 'Onderhoud pro'

Als je het bijgeleverde onderhoudboekje iedere keer door de dealer laat aftekenen is er niets aan de hand.

aangepast door AnneM
Geplaatst
1 uur geleden, zei AnneM:

Volgens mijn zijn de benamingen vd beurten anders geworden.

Onderhoud Olie is nu 'Ondehoud Basis', dan komt 'Onderhoud Plus' en als laatste 'Onderhoud pro'

Als je het bijgeleverde onderhoudboekje iedere keer door de dealer laat aftekenen is er niets aan de hand.

Ik denk dat AnneM gelijk heeft. 

Bij mij is uitgevoerd:
-onderhoud olie
-onderhoud klein
-onderhoud basis

Gepland staat:
-onderhoud pro
-onderhoud basis
-onderhoud plus
-onderhoud basis

Wat dan het verschil tussen pro en plus is is me niet duidelijk, maar ik ga er vanuit dat Kia er verstand van heeft😉

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...