jojovenga Geplaatst 13 Oktober, 2025 Geplaatst 13 Oktober, 2025 Hoi : Ik ben sinds 10 Okt. jongsleden de trotse eigenaar van een Kia Sportage ( Nieuw) Waar ik niet trots op ben is dat ik gruwelijk slecht ben in begrijpend lezen. Zeker in een heel dikde gebruiksaanwijzing . Wat ik graag zou willen is het waarschuwingstoontje van de snelheidsoverschreiding uitgeschakeld kan worden. Ik ben geen hardrijder maar als ik 32 km. per uur rij en hij begint al te piepen dan verveelt dat snel. Soms mag je 50 rijden maar gaat al piepen bij 30 km. M.a.w. in de stad is het knap irritant . Dus is dat uit te schakelen ? Ik hoor het graag . Quote
elsinga Geplaatst 14 Oktober, 2025 Geplaatst 14 Oktober, 2025 Even lang op het volume knopje links op het stuurwiel drukken schijnt de shortcut te zijn. Moet elke keer na starten gebeuren, want Europese regeling die dat aan wil hebben. 1 Quote
jojovenga Geplaatst 15 Oktober, 2025 Topic Starter Geplaatst 15 Oktober, 2025 Op 14-10-2025 om 10:46, zei elsinga: Even lang op het volume knopje links op het stuurwiel drukken schijnt de shortcut te zijn. Moet elke keer na starten gebeuren, want Europese regeling die dat aan wil hebben. Bedankt . Ik heb het gevonden. Mvg. John. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.