AppsAppie Geplaatst 21 Oktober, 2025 Geplaatst 21 Oktober, 2025 goede dag ff een vraagje mijn mistachterlicht werkt niet zekering vervangen en lamp hoefde niet ..maar toch en de stuurschakelaar doet ook raar als hij op 0 staat en ik start hem dan gaan de voorste dag rij lampen aan zet ik hem op dag rij verlichting dan doen de verlichting (dag rij) het niet zet ik hem dan op normale verlichting die werkt naar behoren , en behalve op de 0 stand brand de indicatie van het mistachterlicht terwijl het niet brand (mistlamp achter) wat zou de storing kunnen zijn P.s. het is een kia picanto 2011 Quote
Murcielaygo Geplaatst 21 Oktober, 2025 Geplaatst 21 Oktober, 2025 Ten eerste; wat voor koplampen heb je? Met LED-DRL in de koplamp of met de DRL in de bumper op de plaats van de mistlampen?Waarom "hoefde de lamp niet"? Die kan er heel uitzien, maar toch stuk zijn...En heb je toevallig een trekhaak? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.