Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

ik heb sinds 2,5 jaar een Sorento en heb op 24-12 een nieuwe Venga besteld!

De Sorento is veel te groot nu ik geen paardentrailer meer moet trekken ( mijn dochter heeft nu een vrachtwagentje...) en ik rij nu ook minder kilometers.Dus een diesel is nu niet meer nodig. Nog iemand interesse?? Ik heb hem ingeruild, maar de Venga wordt pas over 3 weken geleverd......

( de Sorento heeft extra versterkte achtervering..) Ik heb een zwarte Venga besteld, en verwacht er net zo veel plezier aan te beleven als aan mn Sorento...

gr Hanneke

Posted

welkom hanneke,

mooi dat je bij kia blijft steken, ik mag uit jouw verhaal opmaken dat je de venga 1.6 hebt gekocht?? welke uitvoering??

rick

Posted

Hanneke,

Hartelijk welkom op het forum... Jammer eigenlijk dat je de Sorento wegdoet.. Natuurlijk begrijp ik het wel als je geen trailer meer hoeft te trekken..

ik wens je vele veilige en plezierige kilometers in je nieuwe Venga... En niet vergeten om foto's te plaatsen (of laten plaatsen) als je hem/haar eenmaal hebt.. We houden hier erg van foto's van mooie auto's en vrouwen ;)

Posted

Hoi Hanneke!

Welkom alhier, de volgende drie weken gaan waarschijnlijk extra lang duren, jij bent net als ik een recidieve Kia liefhebber.

Groeten

Philip

Posted

Hoi Hanneke,

Welkom hier op het forum!

Leuke overstap, van de Sorento naar de Venga. Zal beslist even wennen worden!

Je kunt jouw Sorento op ons forum aanprijzen met een foto omschrijving en e.e.a. aan gegevens? Zie daarvoor de 'afdeling' http://www.kiaclub.nl/forumdisplay.php?f=11 (Kopen en verkopen)

Verder wens ik je veel post en lees plezier hier en alvast v

Posted
Hallo allemaal,

ik heb sinds 2,5 jaar een Sorento en heb op 24-12 een nieuwe Venga besteld!

De Sorento is veel te groot nu ik geen paardentrailer meer moet trekken ( mijn dochter heeft nu een vrachtwagentje...) en ik rij nu ook minder kilometers.Dus een diesel is nu niet meer nodig. Nog iemand interesse?? Ik heb hem ingeruild, maar de Venga wordt pas over 3 weken geleverd......

( de Sorento heeft extra versterkte achtervering..) Ik heb een zwarte Venga besteld, en verwacht er net zo veel plezier aan te beleven als aan mn Sorento...

gr Hanneke

Waar staat ie te koop??