nibakia Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 ik heb van iemand gehoord dat het programa Autodata versie 5.373 zeer veel gegevens bevat over onderandere de kia deze is te downlouden op de betaal downloud sittes is er iemand die dit heeft en het op de sitte kan plaatsen?
Rio-man Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 Ik gebruik programma's van AutoDATA (Bijv. ATSWizz) voor mijn werk, maar deze kan ik helaas niet hier plaatsen.
Alex VB Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Gebruik eens een torrent-programma als Vuze of Bittorrent... Hier zal het zeker tussen zitten en anders via Usenet.
Peterrrrr Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 @ Rio man: wat doe jij dan ? Wij gebruiken in de verkoop nml. ook ATSWizz voor taxaties e.d. !
nibakia Posted December 27, 2009 Author Posted December 27, 2009 dat zijn betaal sittes daar op die sittes als je de naam intypt
Alex VB Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Ik kan deze met Vuze (Deze is gratis) www.vuze.com gewoon via een Torrentsite als Piratebay gewoon downloaden en dan ook gratis... Wie niet waagt die niets wint..
Venga1 Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Ik kan deze met Vuze (Deze is gratis) [/url]www.vuze.com gewoon via een Torrentsite als Piratebay gewoon downloaden en dan ook gratis... Wie niet waagt die niets wint.. Ik kan ook een Kia Venga gratis ophalen, maar of dit mag..... Vertel er even bij dat je via Piratebay niet helemaal eerlijk bezig bent. Niet iedereen weet dit.
El-Rio-Grande Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Laten wij er voor de 'goede orde' even op wijzen dat 'gratis' downloaden van 'niet gratis' materiaal als programma's, films, etc. niet netjes is, en zelfs niet toegestaan is. Dat v
Alex VB Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Peter, Je hebt volkomen gelijk.... Sorry dat ik me zo liet meeslepen met mijn goed bedoeld advies...
El-Rio-Grande Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Peter,Je hebt volkomen gelijk.... Sorry dat ik me zo liet meeslepen met mijn goed bedoeld advies... Geeft niet en een keer is het ook absoluut geen probleem. Een dergelijk topic is ook niet eerder voorgekomen, maar dan is het wel goed om meteen aan te geven hoe we ermee om zullen gaan, voor het te laat is... Dus Alex: No hard feelings!
Venga1 Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Netjes opgelost!! Conclusie: Dit programma kan alleen aangekocht worden Volgens mij kan er een slotje op geplaatst worden. groet Peter
Recommended Posts