Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi allemaal.

Op dit moment rijd ik een kia picanto uit 2013 met 120.000 km op de teller. Ik denk dat het tijd is om hem in te ruilen, iets te vernieuwen. Wat zijn de ervaringen van de nieuwere lichting picanto's, met name de dpi's? Ik las online dat de mpi afgeraden wordt. Ik zie wel nette picanto's uit 2020-2021 met 50.000/60.000 km op de teller. Ik zou kunnen doorrijden, maar dan wordt de investering in een nieuwe auto straks nog groter. 

Dank alvast

Geplaatst

Ik heb geen langdurige ervaring met de nieuwe Picanto's, alleen als leenwagen. Ze rijden lekker.

Maar dat doet mijn 2011 Picanto TA ook.
Met inmiddels ruim 322.000km op de klok.
En ja, daar heb ik de afgelopen 3 jaar/100.000km wel kosten aan gehad, maar met jouw kilometerstand denk ik dat je de 2 ton makkelijk haalt, mits goed onderhouden...

Ik spaar iig nog even door. De Picanto wordt wel minder waard, maar zo goedkoop als deze rij ik nooit meer.
En de kinderen passen nu nog prima achterin, met bagage op het dak, maar dat blijft ook niet zo.

Wij mikken nu op 350/400k, dus nog zo'n 1 tot 3 jaar; kinderen zijn 8 en 4...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...