Erwin1990 Geplaatst 28 December, 2025 Geplaatst 28 December, 2025 Hallo, Wij hebben een kia stonic uit 2018, als wij daar google maps op aansluiten via android auto dan is overdag en snachts het beeld altijd helder, maar rijd je bijvoorbeeld door een tunnel dan gaat hij wel in nachtmodus maar blijft hij daar ook in tot je bestemming. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Alvast bedankt, Erwin Quote
JBL Geplaatst 2 Januari Geplaatst 2 Januari Beste, Probeer is een ander navigatie app uit. Waze bijvoorbeeld. Misschien dat deze beter reageert. Met vriendelijke groet, Jan Quote
Erwin1990 Geplaatst 18 Januari Topic Starter Geplaatst 18 Januari Op 2-1-2026 om 12:05, zei JBL: Beste, Probeer is een ander navigatie app uit. Waze bijvoorbeeld. Misschien dat deze beter reageert. Met vriendelijke groet, Jan Bedankt voor uw bericht, Ik heb waze geprobeerd maar geeft bij deze app het zelfde probleem. Gr Erwin Quote
Murcielaygo Geplaatst 18 Januari Geplaatst 18 Januari Dan ligt het probleem blijkbaar bij je telefoon.Is die wel up to date? Incl. AA?Wanneer is de telefoon voor het laatst herstart? Quote
Erwin1990 Geplaatst 22 Januari Topic Starter Geplaatst 22 Januari Op 18-1-2026 om 19:33, zei Murcielaygo: Dan ligt het probleem blijkbaar bij je telefoon. Is die wel up to date? Incl. AA? Wanneer is de telefoon voor het laatst herstart? Mijn telefoon is wel up to date, en ook al opnieuw opgestart. Met de telefoon van mijn vriendin heb ik ook hetzelfde probleem. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.