jordiv Geplaatst 24 Januari Geplaatst 24 Januari Goedemorgen, Mijn vriendin heeft een 2ehands kia picanto gekocht uit 2013. Nu lijkt het dat de achterbumper een keer profesorisch gerepareerd is en er lijkt wat speling in te zitten. Nu heb ik gezien dat de achterbumper vastgezet wordt in de wielkast, maar dat is dus nu niet het geval. Ik vermoed dat er een soort van plastic klem in moet, of een specifieke schroef. Heeft iemand een idee wat ik precies nodig heb? Zie foto. Groeten, Jordi Quote
Murcielaygo Geplaatst 24 Januari Geplaatst 24 Januari Is dat niet het/een luikje om je mistachterlicht te vervangen? Ik meen dat daar een "gewone" schroef in gaat. Quote
jordiv Geplaatst 25 Januari Topic Starter Geplaatst 25 Januari De grote vraag is natuurlijk wat voor schroefje Ik kan natuurlijk naar de locale dealer gaan en vragen om een schroefje, maar ze zien me al aankomen. Vandaar dat ik het hier probeer. Quote
Murcielaygo Geplaatst 25 Januari Geplaatst 25 Januari Aan de andere kant zit ook zo'n luikje voor het achteruitrijlicht; draai die eruit en je hebt je antwoord! Quote
jordiv Geplaatst 25 Januari Topic Starter Geplaatst 25 Januari Aan de andere kant zit de schroef er ook niet in.. ik twee andere schroeven geprobeerd van de bumper, maar die waren te klein. Tevens een doosje met "verschillende auto schroeven" gekocht voor een paar euro, maar die pasten ook niet. Als hier ook niemand me het kan vertellen zal de volge de stap een garage zijn met de vraag de bumper vast te zetten Quote
Murcielaygo Geplaatst 26 Januari Geplaatst 26 Januari Oh, dat is onhandig...Als het niet zo koud was zou ik bij mijn Picanto kijken voor je, maar mijn auto staat altijd buiten en ik wil niets stuk maken mat al het koude plastic nu... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.