Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Casus, Service boekje kwijt, dus stempels weg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste, in het kort een bijzondere casus;

Import auto gekocht bij autohandelaar in nl.

Service Boekje van de auto kwijt, Kia heeft geen gedeelde data base, dus problemen bij het weer origineel ingevuld krijgen van de beurten en bij de registratie in NL…

Niet alle beurten zijn te achterhalen door Kia maar ook door mijzelf (met name de beurten gebeurt in buitenland)

Hoe dit aan te lopen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Heb je het al geprobeerd via websites als Carfax of autoverleden.nl, die kwam ik toevallig tegen?

Helaas bieden deze geen exacte dealers aan waar dit is, geeft alleen globale info helaas.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst

Ik zie in een ander topic dat het om een import uit Zweden gaat.  Dat lijkt me geen ontwikkelingsland en neem aan dat er ook een Kia " Zweden" is. Weet niet hoe jouw Zweeds is maar zouden die niks voor je kunnen betekenen?

En dan kan ik natuurlijk met mijn boerenverstand zeggen dat je daar van tevoren over had moeten nadenken maar je zult er ongetwijfeld een goede reden voor hebben gehad om de Kia toch te kopen zonder boekje. Weet eerlijk gezegd niet of ik het zelf aangedurfd had maar je gaat er natuurlijk meestal van uit dat het niet zo'n vaart zal lopen.  Hoop voor je dat je verder komt in je zoektocht.

Geplaatst

Gaat om een leasebak uit Zweden idd. Dingen worden goed onderhouden. Contact gehad met de dealer aldaar maar deze heeft zelf t onderhoud niet gedaan omdat dat via de leasemaatschappij is gebeurt en zei daar na verkoop geen zicht op hebben gehad 

Geplaatst
2 uur geleden, zei O:

Gaat om een leasebak uit Zweden idd. Dingen worden goed onderhouden. Contact gehad met de dealer aldaar maar deze heeft zelf t onderhoud niet gedaan omdat dat via de leasemaatschappij is gebeurt en zei daar na verkoop geen zicht op hebben gehad 

Wel balen voor je.  Je zou toch verwachten dat in dit digitale tijdperk dit soort info te achterhalen zou moeten zijn. Hopelijk kom je eruit of heeft er hier nog iemand bruikbare tips.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...