patbelg Posted December 29, 2009 Posted December 29, 2009 Mijn vorige wagen ,een astra, heb ik weggedaan wegens de vele problemen.Ik dacht met een nieuwe auto zal ik wel ff geen problemen meer hebben .Dus in Oktober 2009 heb ik een nieuwe Carens gekocht . Nu is er rechts vanvoor een gerammel te horen.Ik kan niet echt zeggen van waar het juist komt.Heeft iemand dit probleem ook al gehad? Ik hoop dat ik met deze wagen toch meer geluk zal hebben dan met m'n Astra. Quote
NonkelSimon Posted December 29, 2009 Posted December 29, 2009 Gewoon even langst garage gaan, en word zonder enigs probleem en volledig onder garantie opgelost Quote
El-Rio-Grande Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Gezien het feit dat je de auto in Oktober 2009 hebt gekocht zou ik gewoon naar de garage gaan. Dit hoort dan ook netjes binnen de garantie opgelost te worden. Groetjes, Peter Quote
patbelg Posted December 30, 2009 Author Posted December 30, 2009 vrijdag 8 jan mag ik hem naar de garage brengen.Ik wilde gewoon weten of nog iemand dit pobleem heeft gehad. Quote
Administrators Jheroen Posted December 30, 2009 Administrators Posted December 30, 2009 Ik niet, helaas wil ik niet zeggen maar het komt me niet bekend voor. Quote
16_v Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 stabstangtje maakt heb geluid die zit vast aan je stabilisatie stang en je veerpoot met twee kogeltje denk dat een van de twee kogeltjes speling heeft.gebeurd voor de rest niks met de auto alleen het rammelt Quote
patbelg Posted January 9, 2010 Author Posted January 9, 2010 Het was inderdaad het stabstangetje.Eindelijk terug een hele stille wagen. Quote
Recommended Posts