KIA VENGA 2013 Geplaatst Woensdag om 19:19 Geplaatst Woensdag om 19:19 Ik krijg in mijn navigatie een vast (start) adres uit het buitenland. Dit buitenlands adres krijg ik er maar niet uit. Ik kan mijn eigen adres er wel inzetten of andere adressen, dat is geen probleem. Maar de start van de route, begint steed weer in het buitendse adres. Quote
Henri497 Geplaatst Donderdag om 07:08 Geplaatst Donderdag om 07:08 Ik heb werkelijk geen idee wat voor soort navigatie er in een Kia Venga uit 2013 zit? Maar misschien heel stom van mij, waarom post je dit niet in de Kia Venga afdeling van dit forum, dank dat daar meer Venga experts zitten. Hopelijk krijg je het opgelost, succes. Quote
Murcielaygo Geplaatst Donderdag om 19:05 Geplaatst Donderdag om 19:05 Sowieso rijden er gevoelsmatig niet zoveel Venga's en op dit forum zijn ze zeker ook niet zwaar vertegenwoordigd...Heb je het systeem al eens een volledige reset gegeven? Of een (kaart)update?Het is wel vreemd gedrag, want gewoonlijk begint een navigatie te rekenen vanaf de laatst bekende locatie, tot er een goede GPS-ontvangst is. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.