O Geplaatst 13 Maart Geplaatst 13 Maart Ik heb de premium audio Harman Kardon met sub. Echter voldeed die totaal niet aan m’n verwachting zoals bij iedereen hier. Dus wat heb ik gedaan: Rete simpel, de deuren geïsoleerd, EN WAT EN VERSCHIL! Veel dieper geluid, het klinkt echt alsof er een andere set in zit, tevens dempt t buiten geluid iets waardoor die nog stiller is. En dan met goedkope materialen van internet. Ben ontzettend blij. Heb helaas geen foto’s gemaakt tijdens de montage, maar er staan genoeg voorbeelden op internet. Sportage PHEV GT plusline 1 Quote
Edson Geplaatst 6 uur geleden Geplaatst 6 uur geleden Hi Aangenaam,Ik heb over 2 weken(21-9-26) mijn Sportage uit 2022 Gt plusline en heb er veel over gelezen dat het geluid van HK tegenvalt.Ik als audio liefhebber met een goed geluid zou willen weten met welk materiaal jij het hebt gedaan.en heb jij een tip bij wie ik dit (goed en professioneel)kan laten doen. Quote
O Geplaatst 1 uur geleden Topic Starter Geplaatst 1 uur geleden (aangepast) Ja ik wil t best voor je doen voor 150 piek. T is echt zonde als je hier veel geld voor betaald aangezien t rete simpel is. Je kan t in principe zelf. Kost maar een paar uurtjes. materiaal is ontzettend veel wildgroei in. in principe heb je nodig: -dunne matten om resoneren(trillen) tegen te gaan -dikker rubber achtige matten om achter de speakers te doen voor t volle geluid -textiel/isolatie tape om achter je klemmen te doen tegen t intern trillen van deur componenten dit tezamen zorgt echt voor een dag en nacht verschil. -heb de Lexus van m’n vriendin ook gedaan, deze heeft niet eens premium audio en zelfs daar is t verschil dag en nacht. keuze voor materialen ‘B’ merk -goedkoop en niet te onderscheiden van anderen, gaat net zo goed een auto leven lang mee premium merk -de resonantie matten zijn top mbt monteren, het verschil in db of return of value vind ik persoonlijk verwaarloosbaar. Ziet er vooral fancy uit met gouden kleuren Zelf Heb ik en mn vriendin B merk erin, en dit is echt geweldig. Tevens ook de aanrader. je kan tegenwoordig bij elk autobedrijf terecht in de buurt, echter zal deze de hoofdprijs vragen met een mooie verkoop praat. blijft een mooi verdien model 1 uur geleden aangepast door O Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.