Derrek Geplaatst 5 April Geplaatst 5 April Wat zijn de periodieke onderhoudswerkzaamheden voor de elektriache Kia EV5 (elk jaar/15.000 km)? In ieder geval geen olie verversen.... Maar wat dan wel? Ik kan het nergens vinden maar wellicht staat het in het handleidingsboek van een eigenaar vsan de EV5 Quote
Case Geplaatst 7 April Geplaatst 7 April (aangepast) Autoweek laat in de specificaties zien dat het onderhoudsinterval voor de EV5 30.000 km / 2 jaar is. Bij KIA zelf niet kunnen vinden, niet op de site en niet in de brochure of prijslijst. Het onderhoud van een elektrische auto is inderdaad veel simpeler dan van een brandstofauto. Beperkt zich tot uitlezen van het systeem, interieurfilter vervangen, ruitensproeiervloeistof aanvullen, banden controleren, af en toe remvloeistof verversen, boekje aftekenen. Voor mijn e-Niro kost dat +/- € 150,- tot +/- € 220,-. Voor de EV5 verwacht ik ongeveer dezelfde prijzen. 7 April aangepast door Case Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.