ProudKiaDriver-NL Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Hallo allemaal, Het is 2053h en ik zie dat er 78 personen ingelogd zijn. Ben vandaag begonnen met mijn Pide onderhanden te nemen, de voordeuren hadden wat teveel verdachte plekjes naar mijn zin. Mijn voorgevoel was juist. De Zwitserse Emmenthaler fabriek kon er trots op zijn, beide kanten flinke gatenkaas! Ook de achterspatbordranden zijn berucht en hebben de nodige aandacht nodig. Al met een al: een goed begin van het nieuwe jaar 2010. Ik wens iedereen een Voorspoedig en KIA-veilig 2010. Quote
Leon Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Hallo allemaal,Het is 2053h en ik zie dat er 78 personen ingelogd zijn. Ben vandaag begonnen met mijn Pide onderhanden te nemen, de voordeuren hadden wat teveel verdachte plekjes naar mijn zin. Mijn voorgevoel was juist. De Zwitserse Emmenthaler fabriek kon er trots op zijn, beide kanten flinke gatenkaas! Ook de achterspatbordranden zijn berucht en hebben de nodige aandacht nodig. Al met een al: een goed begin van het nieuwe jaar 2010. Ik wens iedereen een Voorspoedig en KIA-veilig 2010. Tja, dacht het al. Heb je er niet meer ingeprikt voordat je hem gekocht hebt? Quote
krokanto Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 inmiddels zijn er 97 personen online en is het 21.01 uur Quote
ProudKiaDriver-NL Posted December 30, 2009 Author Posted December 30, 2009 Jawel, maar had niet eerder de tijd om er wat aan te doen (gekocht in december 2009). Deze auto brengt zijn geld wel op voor mij. Uitermate tevreden met de betrouwbaarheid en en het doel waarvoor ik hem heb: boodschappenauto voor vrouwlief en heen-en-weer naar het werk in de winter. Quote
Relena Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 I know you are there. Blijf gewoon even online misschien lukt het op dit moment 100. Quote
ProudKiaDriver-NL Posted December 30, 2009 Author Posted December 30, 2009 Oh ja hoor, ik houd het scherp in de gaten! Quote
El-Rio-Grande Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Het hoogste aantal dat ik tot nu toe heb gezien is 101... kom op mensen m Quote
Relena Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Het kost Bloed Zweet en Tranen maar we komen er toch! Quote
Recommended Posts