Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

ik ben sinds een paar dagen dat mijn KIA NIRO PHEV 2017 niet meer (goed) oplaadt via de granny stekker.
Hij zegt dat hij begint met laden en maakt ook verbinding. Het bolletje op dashbord wordt ook groen en in display dashbord staat ook de laadtijd en aantal procenten. Daarna begint hij ook te laden, maar na een nacht aan de lader is hij nog steeds niet vol.

Nu zag ik op het kastje aan de granny dat het stopcontact logo groen is. Het woord charging knippert, een lampje 10A aangaat en de auto blauw wordt en deze blijven branden. Het woordje charge blijft knipperen. Na een tijdje gaan alle lampjes uit, maar blijft het woordje charge knipperen.

Ik heb diverse stopcontacten geprobeerd, maar daar gebeurd allemaal hetzelfde. Als ik aan de stekker die in de auto gaat voel zit deze wel vast. Zit heel klein beetje speling op in verticale richting, maar klemt zich wel vast.

Heeft iemand een idee waarom mijn auto niet goed doorlaadt ?

Ligt dit aan mijn granny lader ??

Zo nee, wat zou het dan kunnen zijn ?

Zo Ja, wat is dan een goede vervangende granny lader. Ik heb nu een orignele kia lader die bij de auto zat.

Alvast bedankt

groeten,

Jeroen

Geplaatst

Geen ervaring met jouw lader of überhaupt met laden, maar ik heb al vaker gelezen dat het omkeren van de stekker in het stopcontact verschil kan maken.
Heb je dat al eens geprobeerd?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...