Wim-A Geplaatst 10 uur geleden Geplaatst 10 uur geleden Klaarblijkelijk is niemand in dit subforum geïnteresseerd. Al twee maanden geen enkele reactie. Jammer ..... Quote
asty Geplaatst 5 uur geleden Geplaatst 5 uur geleden Hoi Wim, kan ook zijn dat de EV4 een probleemloze auto is. Meestal worden er op forums/fora alleen maar problemen geventileerd. In ieder geval goed te horen dat de EV4 jou prima bevalt. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.