bouwer Posted January 2, 2010 Posted January 2, 2010 Ik ben sinds een tijdje eigenaar van een Sportage 2.7 uit 2005. (gekocht uit het faillisement van Kroymans) Nu het kouder is heb ik gemerkt dat de temperatuur in de auto slecht te regelen is. Als de auto koud opstart moet ik de temperatuur op 18 zetten anders wordt het veel te warm, na een tijdje moet ik de temperatuur steeds hoger zetten, dit gaat goed maar na een uur rijden komt er steeds meer koudere lucht in de auto, pas bij een graad of 25 is het weer warm. Wat dan de werkelijke temperatuur is en de auto weet ik niet. Heeft iemand hier ervaring mee? Quote
bigwade Posted January 2, 2010 Posted January 2, 2010 Hoi Bouwer, welkom hier... w.b. de temperatuur, zet de Climat Control eens uit en probeer het eens handmatig warm te krijgen. Als dat goed gaat ligt het aan de CC. Als ik het goed heb mixt die koude (airco) en warme lucht om een door jou ingestelde temperatuur te krijgen. Airco's doen het niet bij vriesweer dus misschien kan het daar aan liggen. Heerlijk zo'n V6 lijkt me, ben jaloers..... Foto's...... zijn we dol op. Quote
Recommended Posts