Smart Geplaatst 17 Januari, 2010 Geplaatst 17 Januari, 2010 Heb foto's toegevoegd aan 1ste post, Heb deze met een beter foto toestel getrokken. Maar zoals jullie weten, Xenon moet je gewoon in het echt zien, Op foto's is het nog altijd anders dan in het echt.Grtz Ziet er goed uit. Ik heb ook Pilot Xenon 8000K op mijn Tucson gemonteerd gehad, ik weet dus hoe het er in het echt uitziet. De refelctor te zien valt het licht heel mooi op de weg. De montage is een fluitje van een cent. Quote
maxi Geplaatst 11 Februari, 2011 Geplaatst 11 Februari, 2011 Naja het prijs plaatje blijft redelijk laag bij mij, Ikzelf heb een vriend (NonkelSimon) Die zit hier ook op Kia Club en die zijn vader is de eigenaar van de Kia Garage in Merksplas en die helpt me zo met al die dingetjes, Koplamp verwijderen en alles erin steken van xenon en morge ga ik het laten afstellen bij hem in de garage, Ik ben nu 200 Euro kwijt aan deze verlichting, En dan binnen een jaar of 3 steek ik daar Automatishe hoogteregeling in en Koplamp sproeiers, Of ik haal mijn xenon eruit. Ik moet dan pas naar de keuring dus we zien dan nog wel. hoe verwijder je een koplamp bij een Ceed Vr Gr Max Quote
Alex VB Geplaatst 11 Februari, 2011 Geplaatst 11 Februari, 2011 Met 2 handen ik laat dat lekker doen in de buurtgarage bij ons om de hoek. Ik ga niet zelf kloten met de afdekkap enz.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.