El-Rio-Grande Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 (edited) Geachte leden, Vandaag kwam mij ter ore dat er in tenminste 1 topic een discussie gaande was die absoluut niet door de beugel kan. Dit topic is inmiddels gesloten. Graag wil ik bij deze dan ook iedereen even wijzen op het feit dat wij zelf met zijn allen verantwoordelijk zijn voor de sfeer op het forum. Die sfeer word mede bepaald door het wel of niet met respect bejegenen van de ander. Dat je een keer niet lekker in je vel zit en wat nors over komt KAN gebeuren, maar ik denk dat iedereen voor zich wel weet wanneer je te ver gaat. Hiermee zeg ik niet dat een geintje niet meer kan en ook niet dat je helemaal niet meer off-topic mag gaan, maar wel dat je m Edited January 4, 2010 by Tazteam
Guest Jantje Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Het is jammer dat dit onderwerp nodig is, maar hopelijk houdt dit het een stukje gezelliger
Aart.S Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Ik vind het jammer dat het zo moet. Maar wel verstandig. Groeten, Aart.
Kia Fan Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Ik heb het niet gezien maar dat hoeft ook niet.... vind het wel gezellig zo en dat moet ook wel blijven anders is het niet leuk. Leuk en kritisch op zijn tijd.....
Guest Daiz Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Oww niets van gemerkt eigenlijk...maakt ook niet uit.. Ben het ermee eens: Gezelligheid op het forum Gr Daiz
Relena Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Ik vind het jammer dat het zo moet.Maar wel verstandig. Groeten, Aart. Sluit me hier volledig bij aan. En dan te bedenken dat het vaak heel onschuldig begint. Groetjes, Relena
El-Rio-Grande Posted January 4, 2010 Author Posted January 4, 2010 Sluit me hier volledig bij aan.En dan te bedenken dat het vaak heel onschuldig begint. Groetjes, Relena En dat is nu precies waarom ik daar op heb gewezen in een sticker topic... Daar was vanavond een opmerking die zowel als grap, maar ook als kat opgevat kan worden. D
Smart Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Ik ben het volkomen eens met hetgeen in dit topic is geschreven, laat dat duidelijk zijn. Respect is een groot goed en hoort ook te allen tijde te worden nageleefd. Toch wil ik graag iets benoemen dat ik de afgelopen maanden heb ervaren. Ik vind nl. dat de sfeer op dit forum (nog meer) is toegenomen. Het is informatief en op z'n tijd vrolijk met af en toe een kwinkslag naar een ander. Niet gemeen bedoeld, maar meer om elkaar scherp te houden. Als dat wegvalt, dan hou je een zakelijk forum over, waar alleen nog maar gediscussieerd over de moertjes en de boutjes, terwijl er juist bij een auto emoties loskomen. Wat er is gebeurd wil ik absoluut niet goedpraten. Ik ben nl. degene geweest die de aanleiding is geweest tot deze vervelende discussie. Als er iemand is die de sfeer in het forum aan het verzieken is, dan vind ik dat de moderator daartegen had kunnen optreden. Dat is niet gebeurd. Ik heb daarentegen wel actie ondernomen, ik heb mijn kop wel boven het maaiveld uitgestoken. Wat ik juist heb willen voorkomen was, dat de sfeer op dit forum geweld werd aangedaan. Daartegen heb ik geageerd.
scorpioshuma Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Nou zijn de problemen volgens mij niet met een grap begonnen, maar hoewel ik inhoudelijk wel een mening heb, ga ik me er niet mee bemoeien. Dit is iets voor jullie, de moderators om af te handelen. Als een of beide moderators mijn mening wil weten dan ben ik altijd bereid die te geven. De enige mening die ik hier kwijt wil is de volgende: Het lijkt mij dat iedereen het eens is met deze mededeling en zo niet de kans moet aangrijpen om heel goed te bedenken of hij/zij wel op dit forum thuishoort. Om dit bericht op te laten vallen lijkt het mij verstandig hier een sticky van te maken, met slot en zonder enige berichten van anderen. Daarnaast (indien mogelijk automatisch) dit bericht regelmatig (maandelijks?) naar boven halen, zodat hij naar voren komt bij de nieuwe berichten. Op deze manier blijft iedereen hiervan op de hoogte, zowel nieuwe als oudere gebruikers. Ik ben maar een simpele gebruiker, aan jullie de moderators om te bepalen wat jullie goed achten en of dit een goed idee is. mvg, Dave
Venga1 Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 Om dit bericht op te laten vallen lijkt het mij verstandig hier een sticky van te maken, met slot en zonder enige berichten van anderen. Daarnaast (indien mogelijk automatisch) dit bericht regelmatig (maandelijks?) naar boven halen, zodat hij naar voren komt bij de nieuwe berichten. Op deze manier blijft iedereen hiervan op de hoogte, zowel nieuwe als oudere gebruikers. Ik ben het hier helemaal mee eens. Graag een slotje op de mededeling, anders krijgen we lange discussies. Tot nu toe heb ik het een plezierig forum gevonden. Inderdaad, wat gebeurd is,is zeer vervelend. Maar laten we het aub niet te veel uitdiepen. De personen weten precies wat er wel of niet gezegd is, het heeft volgens mij geen zit om hier allemaal onze mening te gaan geven. Laten we met z'n allen er voor zorgen dat het een prettig forum blijft. Persoonlijk zou ik het zeer op prijs stellen dat er opmerkingen als : ik heb de auto goedkoper of ik heb het beter gedaan , gewoon in een PM wordt gezet. Behalve natuurlijk als iedereen er mee gebaad is, of als je een goede en bruikbare tip hebt. Veel plezier op het forum!!
El-Rio-Grande Posted January 5, 2010 Author Posted January 5, 2010 Bij deze heb ik de mededeling op slot gezet. Dit na diverse verzoeken en deels ook doordat ik hier zelf al over twijfelde. Voorlopig laat ik de posts tot nu toe er ook bij staan, zie geen reden om die nu meteen al te verwijderen. Groetjes, Peter
Alex VB Posted October 2, 2010 Posted October 2, 2010 Beste Forumleden, Zoals bekend is begin dit jaar medegedeeld dat er strenger en adequater gemodereerd gaat worden. Helaas is dit door omstandigheden niet helemaal uit te verf gekomen en zijn er een paar topics meer off dan on-topic geworden. Vanaf vandaag worden alle off topic berichten zonder waarschuwing verwijderd en krijgt betreffende "auteur" een mededeling in zijn in box. Bij herhaaldelijk off topic berichten van dezelfde persoon krijgt hij of zij een waarschuwing met een eventuele blokkade van min. 10 dgn. Worden er in berichten mensen persoonlijk aangevallen op welke manier dan ook wordt men hierop vermanend aangesproken via een PB met het verzoek dit niet meer te doen en je bericht wordt per direct verwijderd. Tevens wordt je zonder pardon voor 10 dgn. of meer geblokkeerd. De moderatoren hebben het recht om naar hun eigen goeddunken te handelen en de moderatoren gaan met niemand in discussie mbt hun handelen hoe oneerlijk men dit ook vindt. Laten we met elkaar er voor zorgdragen dat dit forum het gezellige forum is en blijft waar het bekend om staat.
Recommended Posts