Rio-man Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 Beste Jheroen, Ik heb een hele mooie nieuwe avatar, namelijk deze: Maar het forum wil hem niet accepteren omdat het bestandsformaat te groot is! Zou je de optie in kunnen schakelen dat je ook afbeeldingen van andere websites kunt gebruiken? Dit zal ruimte schelen op de server (uiteinderlijk, want als je die op 0,05 kb zet en er een How-to komt om avatar's via bijvoorbeeld Imageshack naar 150x75 te transloaden en deze te gebruiken), dan kunnen er gewoon duidelijk scherpe avatar foto's gebruikt worden. Ik wil graag een nieuwe avatar, vanwege een wagenparkuitbreiding met nog een Kia. Volgensmij begint het een beetje negatief te klinken, dit bericht. Zo is het uiteraard beslist niet bedoeld! Het is meer als tip/verzoek Bij gebrek aan benul waar ik dit bericht nou eens zou plaatsen, leek dit mij een mooie plek Gr. Rio-man Quote
bigwade Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 (edited) Stuur mij even een PM regel het daarna voor je Ik was te snel, je vb is net zo groot als je huidige avatar, die kan er toch zo in ? Of wil je hem 200 pix wide ? Edited January 5, 2010 by bigwade te snel Quote
Rio-man Posted January 5, 2010 Author Posted January 5, 2010 Stuur mij even een PMregel het daarna voor je Ik was te snel, je vb is net zo groot als je huidige avatar, die kan er toch zo in ? Of wil je hem 200 pix wide ? Nee dat is het probleem niet. Het forum wil hem niet accepteren omdat de bestandsgrootte te hoog ligt. Het forum wil 19,5 kb hebben, terwijl mijn avatar 42 kb is. Quote
Rio-man Posted January 6, 2010 Author Posted January 6, 2010 Hij blijft geven: Remote file is to large Quote
Rio-man Posted January 6, 2010 Author Posted January 6, 2010 Het is inmiddels gelukt! Heb hem in Photoshop drastisch verslechterd dat hij nu net op het randje zit van de maximale grootte. Maar het blijft jammer! Quote
bigwade Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Ja dat is jammer. Misschien dat die file size wat opgerekt kan worden naar 50k Jheroen ? Quote
Recommended Posts