Kia Fan Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Automotive-online.nl | Rechter: Kroymans moet Van Lanschot tegemoetkomen Eindelijk een prima uitspraak. Nu pakken ze hem ook prive aan!!!! Quote
Guest Jantje Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Frits Kroymans opzich kwam bij mij altijd over als een beste man. Wij hebben de vrachtauto's van zijn ferrari gebeuren in onderhoud en heb echt nooit problemen met hem gehad. Quote
Kia Fan Posted January 6, 2010 Author Posted January 6, 2010 Dan zie je toch maar........ het is niet alles goud wat er blinkt enz..... Quote
Smart Posted February 18, 2010 Posted February 18, 2010 De collectie Ferrari's van Frits Kroymans zijn verkocht aan een Amerikaan. Toch jammer dat deze unieke collectie naar het buitenland verdwijnt. http://www.autoweek.nl/autonieuws/13655/Kroymans-kroonjuwelen-verkocht Quote
bigwade Posted February 18, 2010 Posted February 18, 2010 Prima, heb je in de Vinexwijken ook helemaal niks aan, met die drempels.. Heer Frits heeft gegokt en heel erg misgegokt. Heb helemaal niks met het merk Ferrari en Ferrari heeft niks met NL buiten een ex-klant zoals Prinsgemaal. Quote
bigwade Posted February 18, 2010 Posted February 18, 2010 Dat ervaar ik als compliment. Dank Smart Quote
bigwade Posted February 18, 2010 Posted February 18, 2010 Ah, joh, Ferrari's zijn onbruikbare auto's voor onbruikbare mensen die stranden op familie bezoek bij drempel 1 in bijv. Nieuwegein..... Dan liever de Kia Quote
Relena Posted February 18, 2010 Posted February 18, 2010 Ah, joh, Ferrari's zijn onbruikbare auto's voor onbruikbare mensen die stranden op familie bezoek bij drempel 1 in bijv. Nieuwegein.....Dan liever de Kia Gelijk heb je. Quote
Smart Posted February 18, 2010 Posted February 18, 2010 Het gaat om de emotie van auto's, drempels daargelaten. Echter, ook ik kan zo'n auto niet bij huis stallen.....met 12 drempels op de route in de woonwijk! Quote
bigwade Posted February 18, 2010 Posted February 18, 2010 Ik mis die link van emotie met Ferrari.. sommigen ervaren dat als gebrek, ik kan er mee leven. Die emotie heb ik wel met V8 Chevy's (in alle vormen), Engelse sportwagens en meer... Quote
Smart Posted February 19, 2010 Posted February 19, 2010 Ik mis die link van emotie met Ferrari.. sommigen ervaren dat als gebrek, ik kan er mee leven.Die emotie heb ik wel met V8 Chevy's (in alle vormen), Engelse sportwagens en meer... Inderdaad, jij hebt meer op grote Amerikaanse auto's. Dat is geen gebrek maar een ander soort liefde (oef!). Het gaat tenslotte allemaal om auto's, lijkt mij. Quote
Recommended Posts