Jump to content

Frits Kroymans (ex eigenaar kia nl) ook prive aangepakt

Recommended Posts

Guest Jantje
Posted

Frits Kroymans opzich kwam bij mij altijd over als een beste man.

Wij hebben de vrachtauto's van zijn ferrari gebeuren in onderhoud en heb echt nooit problemen met hem gehad.

• 1 month later...
Posted

Prima, heb je in de Vinexwijken ook helemaal niks aan, met die drempels..

Heer Frits heeft gegokt en heel erg misgegokt.

Heb helemaal niks met het merk Ferrari en Ferrari heeft niks met NL

buiten een ex-klant zoals Prinsgemaal.

Posted

Ah, joh, Ferrari's zijn onbruikbare auto's voor onbruikbare mensen die stranden op familie bezoek bij drempel 1 in bijv. Nieuwegein.....

Dan liever de Kia :-)

Posted
Ah, joh, Ferrari's zijn onbruikbare auto's voor onbruikbare mensen die stranden op familie bezoek bij drempel 1 in bijv. Nieuwegein.....

Dan liever de Kia :-)

Gelijk heb je.

Posted

Het gaat om de emotie van auto's, drempels daargelaten. Echter, ook ik kan zo'n auto niet bij huis stallen.....met 12 drempels op de route in de woonwijk!:mrgreen:

Posted

Ik mis die link van emotie met Ferrari.. sommigen ervaren dat als gebrek, ik kan er mee leven.

Die emotie heb ik wel met V8 Chevy's (in alle vormen), Engelse sportwagens en meer...

Posted
Ik mis die link van emotie met Ferrari.. sommigen ervaren dat als gebrek, ik kan er mee leven.

Die emotie heb ik wel met V8 Chevy's (in alle vormen), Engelse sportwagens en meer...

Inderdaad, jij hebt meer op grote Amerikaanse auto's. Dat is geen gebrek maar een ander soort liefde (oef!:roll:). Het gaat tenslotte allemaal om auto's, lijkt mij.