Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Frits Kroymans (ex eigenaar kia nl) ook prive aangepakt

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Frits Kroymans opzich kwam bij mij altijd over als een beste man.

Wij hebben de vrachtauto's van zijn ferrari gebeuren in onderhoud en heb echt nooit problemen met hem gehad.

• 1 maand later...
Geplaatst

Prima, heb je in de Vinexwijken ook helemaal niks aan, met die drempels..

Heer Frits heeft gegokt en heel erg misgegokt.

Heb helemaal niks met het merk Ferrari en Ferrari heeft niks met NL

buiten een ex-klant zoals Prinsgemaal.

Geplaatst

Ah, joh, Ferrari's zijn onbruikbare auto's voor onbruikbare mensen die stranden op familie bezoek bij drempel 1 in bijv. Nieuwegein.....

Dan liever de Kia :-)

Geplaatst
Ah, joh, Ferrari's zijn onbruikbare auto's voor onbruikbare mensen die stranden op familie bezoek bij drempel 1 in bijv. Nieuwegein.....

Dan liever de Kia :-)

Gelijk heb je.

Geplaatst

Het gaat om de emotie van auto's, drempels daargelaten. Echter, ook ik kan zo'n auto niet bij huis stallen.....met 12 drempels op de route in de woonwijk!:mrgreen:

Geplaatst

Ik mis die link van emotie met Ferrari.. sommigen ervaren dat als gebrek, ik kan er mee leven.

Die emotie heb ik wel met V8 Chevy's (in alle vormen), Engelse sportwagens en meer...

Geplaatst
Ik mis die link van emotie met Ferrari.. sommigen ervaren dat als gebrek, ik kan er mee leven.

Die emotie heb ik wel met V8 Chevy's (in alle vormen), Engelse sportwagens en meer...

Inderdaad, jij hebt meer op grote Amerikaanse auto's. Dat is geen gebrek maar een ander soort liefde (oef!:roll:). Het gaat tenslotte allemaal om auto's, lijkt mij.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...