Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

2.0 CRDi uit NL produktie???????????

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Op de website van Kia zag ik tot mijn ontsteltenis dat in de Cee'd prijslijst de 2.0 CRDi motoren ontbraken.

Zijn die miv 2010 uit produktie?

Daar zou ik persoonlijk geweldig van balen, omdat ik een 1500 kg wegende caravan moet trekken (met een SW).

Als dit inderdaad het geval is, betekent dit dat ik bij vervanging moet gaan uitwijken naar een ander merk .................

Geplaatst

Dat klopt inderdaad wel, maar ik rij nu sinds een paar maanden een gebruikt model, met als intentie als ie bevalt om volgend jaar een nieuwe te kopen. Nou, dat bevallen, maak je daar maar niet druk om, dat zit helemaal goed. Een 1600 mag "maar" 1400 kg trekken.

Geplaatst
misschien komen ze met een nieuwe 1600 met turbo :) gewoon ff afwachten. je hoeft toch niet tussen nu en een half jaar te vervangen??

De huidige 1600's hebben ook al een turbo hoor :wink:, sterker nog, probeer nog maar eens een diesel te vinden zonder turbo! Volgens mij alleen nog bij Volkswagen, de 2.0 SDI

Geplaatst

Ja, dat weet ik wel, maar dan staat op het kentekenbewijs nog steeds maar 1400 kg. Ook als ik bijv. zou besluiten om te chiptunen. De moter zal het wel aankunnen, en ook de carrosserie en het onderstel zal niet afwijken van de 2.0 CRDi, maar het kentekenbewijs bepaalt wat er mag worden getrokken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...