JacquesPl Geplaatst 6 Januari, 2010 Geplaatst 6 Januari, 2010 Hallo mensen, Heb mij vandaag aangemeld als nieuw lid. Heb sinds kort een sephia 1.5 i uit 1998. Prima wagen als nieuw en weinig gelopen. Ben alleen op zoek naar de bijbehorende 'owners manual' . zat er niet bij. Heb ook via Kia geprobeerd er nog een te vinden. Is er nog iemand die dit boekje in zijn bezit heeft en het evt. even uit wil lenen om te kopieeren ? Alvast dank voor reactie groeten aan iedereen Jacques Quote
Gast Jantje Geplaatst 6 Januari, 2010 Geplaatst 6 Januari, 2010 Allereerst welkom op het forum! Heeel misschien staat hij hier al online die manual. Moet je even zoek functie gebruiken. Quote
Relena Geplaatst 6 Januari, 2010 Geplaatst 6 Januari, 2010 Welkom op dit forum Jacques vanuit het mooie Limburg. Groetjes, Relena Quote
bigwade Geplaatst 6 Januari, 2010 Geplaatst 6 Januari, 2010 Hey Jacques, dat boekje moet wel lukken via dit forum, al dan niet als PDF. Welkom hier. @relena, heb jij een soort van automatic reply scriptje gemaakt voor verwelkoming nieuwe leden ? Vul in naam en go, oid ? COOL ! ) Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 Hallo Jacques, Ook ik heet je welkom op de Kia-clubsite en wens je een hoop plezierige kilometers toe in je Sephia. Het is maar een zachte hint, maar ik ben dol op foto's en ik weet dat ik daarin niet alleen sta. Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Aart.S Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 Hoi Jacques. ook van mij welkom op dit forum. Veel leesplezier en Grey Griffin heeft gelijk. Foto`s vreten we. Groeten, Aart. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.