nibakia Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 vandaag een vastgelopen remklouw achter opgelopen hij staat vast en is niet meer los te krijgen pfffff weer een leuk prijsje zal het gaan worden Quote
Guest Daiz Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 Kan je het wiel er niet afhalen en hem proberen los te wrikken? Heb hetzelfde probleem gehad bij m'n oude auto en die hebben ze zelf losgemaakt..geen kosten.... Is maar optie he weet niet hoe het bij jou zit Gr Daiz Quote
nibakia Posted January 9, 2010 Author Posted January 9, 2010 de garage vertelden mij dat er een nieuwe op moest? zelf geen ervaring mee Quote
bigwade Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 is dat ijs, sneeuw, pekel of andere rommel ? Emmertje warm water morgen ?? Quote
nibakia Posted January 9, 2010 Author Posted January 9, 2010 nee komt niet door de kouw zij vertelden me dat mijn cilinder in de remklauw vast zat? dat hij wel er uit komt maar niet terug gaat vanzelf !!???? Quote
corne Posted January 12, 2010 Posted January 12, 2010 hallo als je zelf handig ben zijn daar revisie sets voor te krijgen wel de cilinder hellemaal zuiver maken ook de roest of rotzooi er af halen en voor je de cilinder er terug inzet eerst een beetje olie er aan doen maar dan moet je dit wel zelf kunnen anders bij de garage laten doen want dit moet wel 100% zijn het zijn je remmen anders kom je niet stil testaan Quote
Recommended Posts