Remko .me Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Even officieel, Ik ben Remko... Chrones is mijn nickname... Links is een lieve foto van hond. Ik heb een Kia Venga X-Tra Comfort Pack gekocht, de rest moeten jullie maar vragen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Hallo Remko, Ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Remko, Van harte op het forum.. Het werd tijd dat je je eindelijk eens deed voorstellen. Over je Venga hebben we al genoeg kunnen lezen.. En niet vergeten om die belofte aan GG waar te maken en foto's aan ons te geven.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Remko, laat mijn vragen maar zitten, want ik heb intussen in een ander draadje (dat ik nog niet eerder had bestudeerd) de antwoorden zelf al gevonden... Maar uuh, dat van die foto's is toch beloofd??? GreyGriffin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted January 9, 2010 Author Share Posted January 9, 2010 (edited) Remko, laat mijn vragen maar zitten, want ik heb intussen in een ander draadje (dat ik nog niet eerder had bestudeerd) de antwoorden zelf al gevonden... Maar uuh, dat van die foto's is toch beloofd???GreyGriffin Natuurlijk maak ik foto's, natuurlijk doe ik dit in de garage als het nog lekker schoon en mooi is! Jammer genoeg zitten dan nog niet alle accessoires erop omdat deze nog niet binnen zijn. Volgende week zaterdag is het waarschijnlijk zover. Voor de volledigheid: Ik krijg de: Kia Venga X-tra Comfort Pack 1.4 Byte Blue Pookknop leder Originele Velgen 16" Bumperfolie RVS sierlijsten ramen RVS sierranden mistlampen RVS bovenste achterklep Verder ben ik docent en geef ik lessen Informatiekunde en informatica op een HAVO VWO school, onderbouw en bovenbouw. Hiervoor heb ik een middel succesvol bedrijf gehad, waardoor ik deze mooie aanschaf o.a. heb kunnen bekostigen op mijn jonge (23 jaar) leeftijd, dit bedrijf heb ik vorig jaar verkocht en besloten het onderwijs in te gaan. Een foto van mij vind je op mijn profiel of op me Twitter Edited January 9, 2010 by Chrones Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Van zakenman naar docent, dat vind ik best een stevige koerswijziging! Maar omdat we anders te veel van het onderwerp af dreigen te glijden: die Venga van jou gaat er erg mooi uitzien! Nog even een weekje volhouden en het is zo ver. GreyGriffin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 (edited) Bumperfolie RVS sierlijsten ramen RVS sierranden mistlampen RVS bovenste achterklep Remko naar deze foto's ben ik zeer benieuwd, Edited January 9, 2010 by Venga1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Even een welkom op dit forum Remko vanuit het mooie witte Limburg. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Damn, 113 berichten in 2 weken. Volgens mij weinig les gegeven de laatste weken ? Welkom hier in ieder geval ! De sierlijsten om de mistlampen staan super, goede keuze ! Naar de rest ben ik ook benieuwd ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted January 9, 2010 Author Share Posted January 9, 2010 Damn, 113 berichten in 2 weken. Volgens mij weinig les gegeven de laatste weken ? Welkom hier in ieder geval ! De sierlijsten om de mistlampen staan super, goede keuze ! Naar de rest ben ik ook benieuwd ! Haha, vooral in de weekenden hoor.. ik geef 28 uur, 24 uur is volledige baan in het onderwijs, daarbij rekening houdend met dat 1 lesuur (50 minuten) 2 keer gerekend moet worden; nakijken, lesvoorbereiding, leerlingen zorg, bijles enz. aankomende week moet ik 2 keer voorlichtingsavonden doen tot 21:30 Ik probeer de avonden niet te druk te hebben, anders breekt het je op Ja, echt super he! Ik zal zeker foto's maken zodra ik hem binnen heb en compleet met sierlijsten.Ik zal dus twee keer foto's moeten maken, een keer zonder sierlijsten en met sierlijsten want ze kunnen niet direct geleverd worden bij aflevering van de auto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted January 10, 2010 Share Posted January 10, 2010 Klopt idd, er zijn veel accessoires nog niet te verkrijgen via KIA ! Echter zijn er meerdere wegen die naar Rome leiden ! Ik moet morgen een Venga afleveren met instaplijsten en die zitten er gewoon in. Er is qua after market spul al best wel wat te krijgen ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted January 10, 2010 Share Posted January 10, 2010 Nou vooruit, Remko van harte welkom op dit forum. Volgens mij heb jij al een plek verworven ondertussen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted February 24, 2010 Author Share Posted February 24, 2010 Klopt idd, er zijn veel accessoires nog niet te verkrijgen via KIA ! Echter zijn er meerdere wegen die naar Rome leiden ! Ik moet morgen een Venga afleveren met instaplijsten en die zitten er gewoon in. Er is qua after market spul al best wel wat te krijgen ! Peterrrrr volgens mijn dealer nog steeds niks te krijgen... dit duurt bizar lang nu toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts