Jump to content

Officieel?

Recommended Posts

Remko,

Van harte op het forum.. Het werd tijd dat je je eindelijk eens deed voorstellen.

Over je Venga hebben we al genoeg kunnen lezen.. En niet vergeten om die belofte aan GG waar te maken en foto's aan ons te geven..

Guest GreyGriffin

Remko, laat mijn vragen maar zitten, want ik heb intussen in een ander draadje (dat ik nog niet eerder had bestudeerd) de antwoorden zelf al gevonden... Maar uuh, dat van die foto's is toch beloofd???

GreyGriffin

Remko, laat mijn vragen maar zitten, want ik heb intussen in een ander draadje (dat ik nog niet eerder had bestudeerd) de antwoorden zelf al gevonden... Maar uuh, dat van die foto's is toch beloofd???

GreyGriffin

Natuurlijk maak ik foto's, natuurlijk doe ik dit in de garage als het nog lekker schoon en mooi is!

Jammer genoeg zitten dan nog niet alle accessoires erop omdat deze nog niet binnen zijn. Volgende week zaterdag is het waarschijnlijk zover.

Voor de volledigheid:

Ik krijg de:

Kia Venga X-tra Comfort Pack 1.4 Byte Blue

Pookknop leder

Originele Velgen 16"

Bumperfolie

RVS sierlijsten ramen

RVS sierranden mistlampen

RVS bovenste achterklep

Verder ben ik docent en geef ik lessen Informatiekunde en informatica op een HAVO VWO school, onderbouw en bovenbouw.

Hiervoor heb ik een middel succesvol bedrijf gehad, waardoor ik deze mooie aanschaf o.a. heb kunnen bekostigen op mijn jonge (23 jaar) leeftijd, dit bedrijf heb ik vorig jaar verkocht en besloten het onderwijs in te gaan.

Een foto van mij vind je op mijn profiel of op me Twitter

Edited by Chrones

Guest GreyGriffin

Van zakenman naar docent, dat vind ik best een stevige koerswijziging! Maar omdat we anders te veel van het onderwerp af dreigen te glijden: die Venga van jou gaat er erg mooi uitzien! Nog even een weekje volhouden en het is zo ver.

GreyGriffin

Damn, 113 berichten in 2 weken. Volgens mij weinig les gegeven de laatste weken ? ;) Welkom hier in ieder geval ! De sierlijsten om de mistlampen staan super, goede keuze ! Naar de rest ben ik ook benieuwd !

Haha, vooral in de weekenden hoor.. :P ik geef 28 uur, 24 uur is volledige baan in het onderwijs, daarbij rekening houdend met dat 1 lesuur (50 minuten) 2 keer gerekend moet worden; nakijken, lesvoorbereiding, leerlingen zorg, bijles enz.

aankomende week moet ik 2 keer voorlichtingsavonden doen tot 21:30 :(

Ik probeer de avonden niet te druk te hebben, anders breekt het je op ;)

Ja, echt super he! Ik zal zeker foto's maken zodra ik hem binnen heb en compleet met sierlijsten.Ik zal dus twee keer foto's moeten maken, een keer zonder sierlijsten en met sierlijsten want ze kunnen niet direct geleverd worden bij aflevering van de auto.

Klopt idd, er zijn veel accessoires nog niet te verkrijgen via KIA ! Echter zijn er meerdere wegen die naar Rome leiden ! Ik moet morgen een Venga afleveren met instaplijsten en die zitten er gewoon in. Er is qua after market spul al best wel wat te krijgen !

• 1 month later...
Klopt idd, er zijn veel accessoires nog niet te verkrijgen via KIA ! Echter zijn er meerdere wegen die naar Rome leiden ! Ik moet morgen een Venga afleveren met instaplijsten en die zitten er gewoon in. Er is qua after market spul al best wel wat te krijgen !

Peterrrrr volgens mijn dealer nog steeds niks te krijgen... dit duurt bizar lang nu toch?