Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

binnen temperatuur

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Het volgende:

Als ik de temperatuur bijv op 19 graden zet, dan word het warm.

Zet ik hem op 17.5 graden, blijft het warm ( te warm ).

Zet ik hem op 17 graden, blaast er gewoon koude lucht naar binnen.

Iemand ervaring hiermee?

Gr,

Dusty

Geplaatst

ik rij geen sorento en ook nooit gedaan, maar als ik me niet vergis is hier al (veel) vaker over geschreven.

Probeer de zoekfunctie eens.

Volgens mij iets van een update, maar dat weet ik niet zeker.

Geplaatst

De Sorento 1 zou een airco hebben die inderdaad af en toe wat kuren heeft. Sorento 2 gelukkig niet meer.

Alex

Geplaatst

Beste

Ik weet niet wat voor Sorento jij heb maar als je 19 graden instel heeft dat even tijd nodig om die temp te bereiken.Als men vervolgens naar 17 gaat krijgt men koude lucht dat klopt.

17 graden is de laagste temp die ingesteld kan worden bij die temp krijgt men koude lucht en kan evt de airco meedraaien.

Het beste is om de kachel op automaat te zetten en dan bv 19 graden in te stellen.

Deze optie werkt het best tenminste bij mij zeker.

Als je dat te warm vind stel bv 18 in en dan op automaat werkt prima.

Succes

Geplaatst

Heb hetzelfde probleem met mijn Sorento. De airo haalt de koeling in en hete zomer niet en instellingen kloppen niet. Totdusver het enige nadeel dat ik heb kunnen vinden na een jaar rijden (30000km) in de 2005 Sorento (LPG)

Geplaatst

Ps ik heb wel eens gehoord en gelezen dat bij kachel problemen het ea gereset kan worden in de garage, hoe dat precies gaat weet ik niet meer maar bij de garage weten ze dat vast en zeker.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...