dusty Geplaatst 10 Januari, 2010 Geplaatst 10 Januari, 2010 Hallo allemaal, Het volgende: Als ik de temperatuur bijv op 19 graden zet, dan word het warm. Zet ik hem op 17.5 graden, blijft het warm ( te warm ). Zet ik hem op 17 graden, blaast er gewoon koude lucht naar binnen. Iemand ervaring hiermee? Gr, Dusty Quote
scorpioshuma Geplaatst 10 Januari, 2010 Geplaatst 10 Januari, 2010 ik rij geen sorento en ook nooit gedaan, maar als ik me niet vergis is hier al (veel) vaker over geschreven. Probeer de zoekfunctie eens. Volgens mij iets van een update, maar dat weet ik niet zeker. Quote
Alex Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 De Sorento 1 zou een airco hebben die inderdaad af en toe wat kuren heeft. Sorento 2 gelukkig niet meer. Alex Quote
Thijs1 Geplaatst 16 Januari, 2010 Geplaatst 16 Januari, 2010 Beste Ik weet niet wat voor Sorento jij heb maar als je 19 graden instel heeft dat even tijd nodig om die temp te bereiken.Als men vervolgens naar 17 gaat krijgt men koude lucht dat klopt. 17 graden is de laagste temp die ingesteld kan worden bij die temp krijgt men koude lucht en kan evt de airco meedraaien. Het beste is om de kachel op automaat te zetten en dan bv 19 graden in te stellen. Deze optie werkt het best tenminste bij mij zeker. Als je dat te warm vind stel bv 18 in en dan op automaat werkt prima. Succes Quote
shanghai3110 Geplaatst 17 Januari, 2010 Geplaatst 17 Januari, 2010 Heb hetzelfde probleem met mijn Sorento. De airo haalt de koeling in en hete zomer niet en instellingen kloppen niet. Totdusver het enige nadeel dat ik heb kunnen vinden na een jaar rijden (30000km) in de 2005 Sorento (LPG) Quote
NonkelSimon Geplaatst 17 Januari, 2010 Geplaatst 17 Januari, 2010 Ik zal eens op de kia kotline site kijken of er tsb's zijn over dit probleem Quote
Thijs1 Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 Ps ik heb wel eens gehoord en gelezen dat bij kachel problemen het ea gereset kan worden in de garage, hoe dat precies gaat weet ik niet meer maar bij de garage weten ze dat vast en zeker. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.