Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Audio In (Pro) Ceed

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
je hebt je

4 uitgangen voor 4 speakers

(radio heeft versterker van 4x50w/4x17w rms

dan heb je 3 rca ( tulp kabel)

1ste is de sw (subwooferuitgang voor rechtstreekseverbinding met de versterker voor de sub ( rca kabel ,tulp is het zelfde

de andere 2 eventueel voor de versterkers van je voorste of achterste speaker's

heb je 2 versterkers voor 2 subs dan

• Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst
graag gedaan:-P

die uitleg boekjes zijn niet veel waard het geen dat je wilt weten staat er niet in de rest wel :x

gr

philippe

Ja ik zat op de site van pioneer te kijken, had ze al tot 2x toe een e-mail gestuurd maar nog geen antwoord op gehad, ik denk hier op het forum zitten vast nog wel een paar audio freaks die er echt verstand van hebben:D

Ik ga morgen is rond kijken of hij ergens op voorraad is en anders bestel ik hem via conrad, te samen met zon kleine 16gb USB stickje :D

Geplaatst

op CARMEDIA HEBBEN ZE ER OOK NORMAAL

OF ER PRIJSVERSCHIL IS WEET IK NIET

MAAR CONRAD IS ZEKER NIET SLECHT IK HEB ER OOK AL DINGEN BESTELD EN IN DE ZELFDE WEEK ONTVANGEN PRIMA SERVICE

GR

Geplaatst (aangepast)
op CARMEDIA HEBBEN ZE ER OOK NORMAAL

OF ER PRIJSVERSCHIL IS WEET IK NIET

MAAR CONRAD IS ZEKER NIET SLECHT IK HEB ER OOK AL DINGEN BESTELD EN IN DE ZELFDE WEEK ONTVANGEN PRIMA SERVICE

GR

conrad is op dit moment ook de goedkoopste, maarja.... als ik hem morgen heb kan ik alvast beginnen met inbouwen he...

Ik neem trouwens aan dat je ook nog een inbouw frame moet hebben voor de kia of wordt dit allemaal mee geleverd?

carmedia.nl is nog is 30 euro goedkoper dan conrad zie ik nu.

aangepast door Jantje
Geplaatst
inbouwframe heb je zeker nodig

carmedia en conrad hebben bijde de frame's voor de ceed (is het zelfde van pro ceed)

alleen wie de goed koopste is weet ik niet

Ja ik haal het het liefste allemaal bij dezelfde winkel, maar ondanks het prijs verschil ga ik toch eerst is rond kijken of ze hem in een echte winkel op voorraad hebben. Dit vindt ik toch prettiger dan online bestellen.

Geplaatst

zou ik ook doen

ik ga altijd naar thiery is een pioneer winkel in de beurt

heb er al zo veel gekocht dat ik zelf geen voorshot meer moet geven

heb net een radio gekocht voor mijn vader zijn nieuwe bestelwagen

en heb er 2 dagen moeten op wachten tis zijne verjaardag

hopelijk is hij content of tga ter op zitten :D

laat zeker iets weten als alles er in zit

eventueel foto's he altijd plesant

Geplaatst
zou ik ook doen

ik ga altijd naar thiery is een pioneer winkel in de beurt

heb er al zo veel gekocht dat ik zelf geen voorshot meer moet geven

heb net een radio gekocht voor mijn vader zijn nieuwe bestelwagen

en heb er 2 dagen moeten op wachten tis zijne verjaardag

hopelijk is hij content of tga ter op zitten :D

laat zeker iets weten als alles er in zit

eventueel foto's he altijd plesant

De bedoeling is in om dit weekend de radio erin te hebben, inclusief de 3 tulp kabels alvast achter het dashboard weg gewerkt.

Daarna gaan we maar hobbyen om de oude installatie uit me oude auto te halen..

Geplaatst
Zou ook kunnen......

Herinner me een dingetje van eind aug 2009 :roll:

Wat er ook gebeurd.. Ze komen altijd terug naar het oude vertrouwde en oergezellig nest...:twisted:

Geplaatst

ik hoop voor u dat je een zaak gaat vinden die er op stock hebben

maar wie ?

zelf ga ik ook alles veranderen in de pro ceed

radio gaat de pioneer FH-P80BT worden

speaker in de deuren van mijn vorige wagen

3 weg highgrade pioneers 260w 50w rms

highgrade tweeter van pioneer vanvoor

en de rest die er al in zit

zal de max worden

alleen zal het veel werk worden voor de plastieke bekleding vanachter te verwijderen vorige keer moest zelf de volledige achterbank er uit

maar alles lukt he

kzie het zitten nu nog het weer

zeker foto's trekken

philippe

Geplaatst
ik hoop voor u dat je een zaak gaat vinden die er op stock hebben

maar wie ?

zelf ga ik ook alles veranderen in de pro ceed

radio gaat de pioneer FH-P80BT worden

speaker in de deuren van mijn vorige wagen

3 weg highgrade pioneers 260w 50w rms

highgrade tweeter van pioneer vanvoor

en de rest die er al in zit

zal de max worden

alleen zal het veel werk worden voor de plastieke bekleding vanachter te verwijderen vorige keer moest zelf de volledige achterbank er uit

maar alles lukt he

kzie het zitten nu nog het weer

zeker foto's trekken

philippe

Ja het weer is er niet ideaal voor als je buiten moet hobbyen. Gelukkig kan ik de kia op me werk binnen zetten en me oude auto staat nog ergens onder een dik pak sneeuw achter een hooischuur hier in de buurt haha.

Mooie collectie audio gaat er bij jouw in trouwens. Ik heb ook voor die radio gekeken die jij gekozen hebt, maar ik wil toch graag dvd erin bij mij gaat het allemaal stapje voor stapje voor de rest.

Ook nog een goeie manier zoeken om zo weinig mogelijk kofferruimte te verliezen. Ik had bij me vorige auto al toen ik op vakantie ging dat de koffers niet in de kofferbak pasten :(

Geplaatst

bij mijn vorige wagen kreeg ik er ook niets meer in zelf geen jas

van de zomer op reis heb ik de woofer er uitgehaalt

de versterkers heb ik laten zitten + de hoedeplank

kdenk 3 valiezen en nog wat prullen en hij zat al vol

we waren gelukkig met 2 wagens ( mijn vader rijd met een hyundai sante

fe die hebben plaats zat

eventueel de versterkers op de zijkanten he

Geplaatst

Klopt, maar ik wil niet teveel schroeven in de auto. Dus moet een mooie manier zoeken om alles vast te zetten ook.

Sowieso de originele hoedenplank eruit en een MDF hoedenplank erin en de versterkers misschien maar achterop de bank vast schroeven.

Geplaatst

ik heb de hoede plank gehouden er zit een mdf plaat van 18 mm volledig onder dan vastgekit met g60 silicone en vast geschroeft door de speakers en sub plus een t ijzer van 60 CM en nog zou het door buigen

Geplaatst

Ik heb de radio vandaag besteld bij een pioneer sub-dealer.

Volgens hem heeft deze radio 2 RCA uitgangen waarvan 1 omschakelbaar is tussen subwoofer en normaal en eentje normaal. Dat is voor mij goed genoeg :)

Op de vraag wat hij kostte vroeg de beste man mij wat voor prijzen ik op internet ervoor had gezien dan. Dus ik zeg: pioneer site: 429,- Conrad: 369,- en audioland 339,-

Hij ging kijken wat hij voor mij kon doen en dat werd dus 420 inclusief de juiste montage frame voor een kia ceed.

Dus ik heb hem vandaag besteld en dan is hij er als het goed is donderdag :P

Geplaatst

nu zie ik het ook op de site 2 rca

de radio die ik wil heeft er drie

het doet er eigelijk niet toe je kan altijd doorverbinden van versterker naar

versterker he

dat het maar rap donderdag is :-D , en zaterdag insteken ?

prijs is zeker niet slecht als je in het achterhooft houd dat de radio

430 e en het frame 75 e bij mijn dealer , zal eens moeten klappen met hem:2guns::mrgreen:

naar welke dealer ben je gegaan ?

gr

Geplaatst
nu zie ik het ook op de site 2 rca

de radio die ik wil heeft er drie

het doet er eigelijk niet toe je kan altijd doorverbinden van versterker naar

versterker he

dat het maar rap donderdag is :-D , en zaterdag insteken ?

prijs is zeker niet slecht als je in het achterhooft houd dat de radio

430 e en het frame 75 e bij mijn dealer , zal eens moeten klappen met hem:2guns::mrgreen:

naar welke dealer ben je gegaan ?

gr

Grootveld in Hilversum.

Hij ging op internet kijken bij de sites die ik hem noemde en daarna kwam hij met die prijzen aanzetten.

Ik vond het een goede deal omdat ik er niet van hou om zoiets via internet te bestellen en niet de mogelijkheid te hebben om het op te halen.

En wanneer ik hem er in ga steken hangt er nog even vanaf, maar ik denk dat ik hem meteen donderdag avond erin laten steken door hun en meteen alvast de 2 tulp kabels achter het dashboard laat leggen :D

Geplaatst

Autoshop Wisselink (2e link) zit bij mij in de buurt. Een redelijk betrouwbaar adres, die al jaren een begrip zijn in deze regio.

Geplaatst

Ja helaas heb ik hem nu al voor meer geld bij mij in de buurt besteld. Staat ook zo raar als ik hem nu weer ga annuleren he..

Ze zijn overigens zelfs goedkoper dan alle web winkels die ik tot nu toe gezien heb!

Geplaatst

bestellen zal ik zowiezo toch bij mijn pioneer dealer doen

tis wat duurder maar als ik iets nodig heb doen ze alles wat ze kunnen

vorige keer voor mijn vader zijne wagen was ik mijn plus kabel vergeten

zelfde dag nog gaan halen en heb hem gratis mee gekregen (was toch 6m kabel

kan nog veel dingen vertelen zo

het is nog echte service dat je daar krijgt :-)

voor iedereen een aanrader

Geplaatst

Heb even mijn foto's geudate, Heb nu ze met een beter foto toestel getrokken + heb mijn hoedeplank speakers even getrokken :)

Geplaatst

radio gaat de pioneer FH-P80BT

Ik heb deze en kan jullie zeggen dat er een front en rear aansluiting is en een subwoofer aansluiting voorzien voor de kabels.Dus geen probleem.

Zelf gisteren men hoedenplank terug recht gemaakt (met behulp van men broer)met een MDF plank van 18mm.Ze ligt nu wel niet meer opzij in de zijkant,maar dat kan mij niks schelen,ze is teminste terug 'recht' en hangt niet door als een zak aardappelen :P

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...