Frans Geplaatst 29 Mei, 2006 Geplaatst 29 Mei, 2006 Hallo Hellen, Weer betrapt...op SBS 6. Drie hele dagen en nachten in een reuzerad gaan zitten. Voor een goed doel: APPLAUS Ben je weer een beetje bijgekomen? Marcella en Frans Quote
Hellen Geplaatst 25 Juni, 2006 Topic Starter Geplaatst 25 Juni, 2006 Wow, alweer betrapt ! Ach ja je moet wat he om het goede doel weer eens onder de aandacht te brengen en wat is er dan mooier dan het combineren met je hobby. Ja hoor ben alweer bijgekomen, zo zwaar was het helemaal niet alleen de regen en wind waren vervelend maar daar hadden de mannen ook een oplossing voor bedacht Momenteel trouwens weinig te melden over de auto, ben er elke dag weer blij mee en ik ben net terug van een vakantie in de states en daar reden we een enorme Ford Taurus automaat maar man wat ben ik blij als ik weer in de Rio stap hoor heerlijk. Was trouwens wel debiel dat ik in amerika opeens een sedan versie van mijn auto zag rijden. Dus het nieuwe type mooi hoor jammer dat we die niet in nederland kunnen krijgen. En verder in de rit reed er opeens een rio hatchback voor ons dat is helemaal maf zie je zo'n klein hummeltje tussen al die enorme jeeps en hummers rijden hahahaha. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 7 Juli, 2008 Geplaatst 7 Juli, 2008 Hoi Hellen, Hoe is het nu met jouw Rio Extreme? Heb je er al veel km's mee gemaakt inmiddels? Ik zelf heb sinds 2005 een Rio 1.5 LS Sedan en ben er nu nog steeds tevreden mee. Heb destijds de auto ??n jaar oud met net geen 12.000 km op de teller gekocht en heb inmiddels een kleine 70.000 op de teller staan. Het is weliswaar het model van de generatie v??r jouw Rio, maar het is een Rio.. En meen mij te herrinneren dat jij aan het begin van je dagboek aangaf dat er maar weinig Rio rijders waren... Hier dus w??r ??n... Nog bijzondere dingen meegemaakt, op losschietende slangen na? Groetjes, Peter Quote
Hellen Geplaatst 22 November, 2008 Topic Starter Geplaatst 22 November, 2008 Grappig dat je er naar vraagt, ja heel erg veel nieuws. Ik heb afgelopen weekend helaas afscheid moeten nemen van mijn allerliefste autootje hij werd total loss gereden. Heel veel tranen en verdriet heeft me dat afgelopen week gekost. Ik was er zo zuinig op en zo verliefd. Maar het mocht niet zo zijn de verzekering heeft hem economisch total loss verklaard en ik ben er ziek van. De helft krijg ik nog maar terug heel zuur dus.....kan nu nooit meer iets gelijkwaardigs kopen zeker gezien de economische crisis. Ik neem dus niet alleen afscheid van mijn auto maar ook van het merk. Een ander wil ik gewoon niet en voor minder doe ik het niet heel suf misschien maar ik kan dat gewoon niet. Vandaag ben ik gaan kijken voor een andere auto en het gaat een Ford worden een cabrio. Heb ik ook altijd gewild en ik heb gewoon eens mijn verstand thuis gelaten en heb op gevoel gekozen. Voor mijn vriend goed nieuws want die moet nu ook een andere auto want die van hem wordt dan de gezinsauto en die houd het toch nog bij de koreanen hij gaat een Hyundai Coupe kopen. Dus lieve allemaal ik neem afscheid ook van het forum en wie weet wordt de volgende auto toch weer een Kia, ik zal ziek zijn als ik weer eens een xtreme zie maar goed ik leef nog en dat kon de persoon die voor ons daar een ongeval kreeg niet zeggen..... Tot ziens !!!! Hellen Quote
Tazteam Geplaatst 23 November, 2008 Geplaatst 23 November, 2008 Hallo Hellen, heel jammer te horen/lezen dat je mooie Rio totall-los is. Maar het belangrijkste is natuurlijk altijd dat je zonder kleerscheuren uit je auto komt. Spijtig te lezen dat de volgende auto geen Kia meer gaat worden, maar als je hart uitgaat naar een ander merk, moet je daar voor gaan. Succes met de zoektocht naar de opvolger van de Rio. Plaats even een foto, dan weten we onderweg wie we in de gaten moeten houden Philip Quote
Hellen Geplaatst 23 November, 2008 Topic Starter Geplaatst 23 November, 2008 Hoi hoi, ja ik zal even een foto plaatsen. De reden dat ik geen occasion Kia ga kopen heeft twee redenen. Ten eerste er zijn niet zoveel xtremes verkocht dus er zijn weinig occasions. En reden twee is dat ik te weinig terug krijg van de verzekering om een gelijkwaardige auto te kopen. En voor bv een 1.4 doe ik het niet. Mijn Rio had zoveel kenmerkende dingen dat ik die direct zou missen bij een andere mindere uitvoering. En eigenlijk nog een derde reden mijn jongste dochter had er heel veel moeite mee de auto zo kapot te zien staan die was zo overstuur en toen ik zei dat ik ging kijken voor exact dezelfde auto had zij daar heel veel moeite mee. Vandaar maar iets geheel anders. Eerst maar eens de wonden laten helen. Voor veel mensen is dit misschien allemaal onzin omdat het *maar* blik is nou voor mij dus niet. Wij waren allemaal zo gek op die auto dat het echt gewoon zo klote voelt. Door nu iets geheel anders te kopen hoop ik dat gevoel een beetje los te laten. Wat ik trouwens wel heel graag wil is op zoek naar een dinkey toy van de Rio. Nou goed even een foto van de hopenlijk nieuwe aanwinst: Je ziet toch weer zwart en rood van binnen dat blijf ik toch echt heel mooi vinden. Beetje vaag plaatje maar goed dit geeft wel even een idee. Quote
Gast Daiz Geplaatst 23 November, 2008 Geplaatst 23 November, 2008 Owww wat een mooie auto !! Jammer van je kia maar deze mag er ook zeker zijn!' Veel plezier met je nieuwe auto!!! Gr Daiz Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.