Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vind de velgen wel erg tof in deze kleur al hadden ze een maatje groter mogen zijn !

Gaan eens kijken wat we daar aan kunnen gaan doen, mijn directeur had het al over 18" maar ben bang dat dat zonder verlaging niet zo mooi is !

iemand foto's hiervan ?

Geplaatst (aangepast)

Die koplampen met donkere achtergrond zijn mooi. Die van mij zijn helaas zilverkleurig :(

Iemand enig idee wat die donkere koplampen kosten?

Ik zou voor een demo auto trouwens niet groter dan 17inch gaan, dit toch een beetje in verband met het rijcomfort..

aangepast door Jantje
Geplaatst (aangepast)

Nou Peter, hoe graag wil je me overstag hebben? :wink:

Een woord, prachtig.

Ik zag hem afgelopen vrijdag al vanaf de rondweg staan, hij viel meteen op.

CeedBKA.jpg

Een witte met 18 inch zwart, staat toch prachtig moet ik zeggen, dat formaat!

aangepast door Exceptional
Geplaatst

Zo istie wel aardig ja ;)

Zo gaat ie helaas niet worden vrees ik ! Kan ook niet want moet een beetje aan het rijcomfort denken voor de proefritten. Als het mijn eigen auto was geweest dan had ik het wel geweten ! Hoop hem voor zaterdag te hebben !

@ Exceptional: heb vandaag een klant gehad voor een Pro Cee'd 1.6 CRDi waar ik een proefrit voor moet regelen. Die moet ik via de importeur regelen, als ik die heb staan laat ik je wel even wat weten ! Geeft een beter beeld dan een 1.4 ISG met 90 pk ;)

Geplaatst

Nou sinds vrijdag rijd ik in mijn nieuwe Demo, om heel eerlijk te zijn ben ik nog nooit zo blij geweest met een demo als met deze Pro cee'd ! Kost me vrij weinig aan bijtelling, rijdt super, zit alles op wat ik leuk vind (navi, bluetooth, cruise control etc.) en ziet er

post-1934-1297852972,66_thumb.jpg

post-1934-1297852972,79_thumb.jpg

Geplaatst

En nou heb ik het mooiste van de auto (de achterkant) niet eens op de foto gezet !

Zal als het wat beter weer is, wat mooiere foto's maken !

Geplaatst

Die nieuwe stuur vindt ik mooier dan de oude.

Rijdt de nieuwe 1.4 wel beetje normaal in de file of niet? ik wordt van de mijn echt kots misselijk als je onder de 25/30km/u een constante snelheid aan probeert te houden..

Geplaatst
Is idd dezelfde... mijn smaak is heel divers, zoals je op mijn navi kan zien ;)

Oh, maar ik zie er ook goede muziek tussen staan hoor!:wink:

BTW, ik vind het stuur van de (Pro)Cee'd ook mooier dan van de Venga. Ziet er wat sportiever uit. En nee, ik hoef geen (Pro)Cee'd!

Geplaatst
Die belettering komt goed uit iig.

Heeft onze schilder ook op zijn Berlingo......:-))

Rijdt jou schilder met leendert van den Born bestickering ?

vreemd ;)

Geplaatst
Nou sinds vrijdag rijd ik in mijn nieuwe Demo, om heel eerlijk te zijn ben ik nog nooit zo blij geweest met een demo als met deze Pro cee'd ! Kost me vrij weinig aan bijtelling, rijdt super, zit alles op wat ik leuk vind (navi, bluetooth, cruise control etc.) en ziet er

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...