Jump to content

Facelift Rio.

Url

Recommended Posts

:o Gooien ze de Rio eruit?!?!?

Dan moet ik een andere naam gaan verzinnen :|

Hebben we het ene probleem nog niet gehad, dient zich een nieuw probleem aan:roll:

• 1 month later...

De facelift ziet er van voren mooi en sportief uit. Van binnen is het helemaal jodeladiee.....! Het dashboard oogt in ieder geval hoogwaardig. Van buiten zijn het in ieder subtiele wijzigingen. Kom maar op (Venga!), daar is zeer zeker weer een markt voor!

Vind het jammer dat ze de facelift niet wat grootser hebben gedaan, denk aan andere achterlichten bijvoorbeeld. De auto blijft nu enigzins nog steeds de ''oude'' die (te) gewoon aandoet en misschien daardoor ook niet zo goed werd verkocht.

Nu nog een lagere prijs (<10.000 euro?) misschien dan wat meer verkoopkansen.

Ziet er aan de voor- en binnenzijde goed en opgefrist uit.

De achterzijde had van mij ook wel iets flotter gemogen, nu ze de kans hadden om een facelift aan te brengen.

Blijft voor KIA volgens mij toch een lastig model voor dit segment, de RIO.

Barry

Oh...dus is wellicht de laatste stuiptrekking van dit huidige model!

En als er een opvolger komt, kan ik de geringe aanpassingen ook plaatsen.

Ik heb gehoord dat daar verandering in gaat komen ! Komt schijnbaar toch een opvolger !!!

Werd wel tijd op zich zo goed deed die het niet en nu ook niet echt, misschien dat het met de facelfit/lagere prijs het een beetje geboost kan worden.

En ik heb er al enkelen mogen klaarmaken voor verkoop en hij ziet er idd fraai uit

Op de KIA site staat die nog niet, moeten ze eerst van de voorraadmodellen van de oude af? En weet jij wanner die echt leverbaar word?

• 2 weeks later...

Weet er verder niks van... ;)

heb wel gehoord dat het even kan duren en dat het niet de facelift wordt !

Wel jammer want heb de laatste tijd veel mensen in de showroom die voor de Rio komen, heb onze laatste voorraad Rio in januari al tenaamgesteld.

Staan nu alleen nog bij enkele dealers. Best jammer want vind het een leuk model !

De nieuwe KIA Rio (de facelift dus) is vanaf heden weer te bestellen ! KIA zet ze niet op voorraad maar alleen op speciale bestelling. ga er toch 1 bestellen denk ik ;)

Gek dat ze niet op voorraad zetten, of dat ze hem niet op de site zetten, dan weet toch niemand dat die er is(de gewone man). Of moeten ze eerst nog van de voorraad modellen van deze RIO af?

Guest GreyGriffin

Is er ook iemand die een betrouwbare voorspelling kan doen wanneer er een geheel nieuwe Rio op het toneel verschijnt? Ook na de facelift blijft het een beetje een gedateerde auto.

GreyGriffin