Url Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 Ik heb even een vraagje. Waarom is de gefacelifte Rio hier nog niet te koop? Komt dat, omdat we eerst van de voorraad af moeten van deze modellen of komt die helemaal niet meer naar NL? Dan heb ik het natuurlijk over deze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 hier in Belgi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 Ze hebben in Nederland waarschijnlijk nog een te grote voorraad staan. De hatchback van dit type vind ik erg fraai, maar ook de sedan mag er absoluut wezen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 Volgens mij zal deze niet meer leverbaar zijn in Nederland ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 Gooien ze de Rio eruit?!?!? Dan moet ik een andere naam gaan verzinnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 Gooien ze de Rio eruit?!?!?Dan moet ik een andere naam gaan verzinnen Hebben we het ene probleem nog niet gehad, dient zich een nieuw probleem aan:roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 Dat zou zonde zijn, de face lift rio is een mooie auto om te zien. Het vorige model liep ook niet super slecht volgens mij? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Url Posted January 20, 2010 Author Share Posted January 20, 2010 Dit model liep niet zoals ze verwachtte in NL volgens mij. Ook loopt de Rio hier niet zo goed als in andere landen dus daarom denk ik dat ze de face-lift hier voorlopig niet uitvoeren of helemaal niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Url Posted March 10, 2010 Author Share Posted March 10, 2010 Facelift Kia Rio: Der kleine Unbekannte Umfangreiches Lifting zum neuen Modelljahr Frankfurt/Main, 8. M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 De facelift ziet er van voren mooi en sportief uit. Van binnen is het helemaal jodeladiee.....! Het dashboard oogt in ieder geval hoogwaardig. Van buiten zijn het in ieder subtiele wijzigingen. Kom maar op (Venga!), daar is zeer zeker weer een markt voor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 Vind het jammer dat ze de facelift niet wat grootser hebben gedaan, denk aan andere achterlichten bijvoorbeeld. De auto blijft nu enigzins nog steeds de ''oude'' die (te) gewoon aandoet en misschien daardoor ook niet zo goed werd verkocht. Nu nog een lagere prijs (<10.000 euro?) misschien dan wat meer verkoopkansen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BaBaCC Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Ziet er aan de voor- en binnenzijde goed en opgefrist uit. De achterzijde had van mij ook wel iets flotter gemogen, nu ze de kans hadden om een facelift aan te brengen. Blijft voor KIA volgens mij toch een lastig model voor dit segment, de RIO. Barry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Ik heb gehoord dat daar verandering in gaat komen ! Komt schijnbaar toch een opvolger !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NonkelSimon Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 En ik heb er al enkelen mogen klaarmaken voor verkoop en hij ziet er idd fraai uit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BaBaCC Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Oh...dus is wellicht de laatste stuiptrekking van dit huidige model! En als er een opvolger komt, kan ik de geringe aanpassingen ook plaatsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Url Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 Ik heb gehoord dat daar verandering in gaat komen ! Komt schijnbaar toch een opvolger !!! Werd wel tijd op zich zo goed deed die het niet en nu ook niet echt, misschien dat het met de facelfit/lagere prijs het een beetje geboost kan worden. En ik heb er al enkelen mogen klaarmaken voor verkoop en hij ziet er idd fraai uit Op de KIA site staat die nog niet, moeten ze eerst van de voorraadmodellen van de oude af? En weet jij wanner die echt leverbaar word? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 Weet er verder niks van... heb wel gehoord dat het even kan duren en dat het niet de facelift wordt ! Wel jammer want heb de laatste tijd veel mensen in de showroom die voor de Rio komen, heb onze laatste voorraad Rio in januari al tenaamgesteld. Staan nu alleen nog bij enkele dealers. Best jammer want vind het een leuk model ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Url Posted March 27, 2010 Author Share Posted March 27, 2010 Dus hieruit haal ik dat de RIO helemaal even weg gaat ? Zou zonde zijn.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 Vind ik ook, mooie auto wel... hoe of wat KIA verder doet weet ik niet, de facelift zou van mij best mogen komen ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
riodriver Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 ben ik ook mee eens,had graag de nieuwe willen hebben in diesel alleen jammer dat het van 110pk naar 88 pk is gegaan [zie belgische site] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 De nieuwe KIA Rio (de facelift dus) is vanaf heden weer te bestellen ! KIA zet ze niet op voorraad maar alleen op speciale bestelling. ga er toch 1 bestellen denk ik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Url Posted April 2, 2010 Author Share Posted April 2, 2010 De nieuwe KIA Rio (de facelift dus) is vanaf heden weer te bestellen ! KIA zet ze niet op voorraad maar alleen op speciale bestelling. ga er toch 1 bestellen denk ik Gek dat ze niet op voorraad zetten, of dat ze hem niet op de site zetten, dan weet toch niemand dat die er is(de gewone man). Of moeten ze eerst nog van de voorraad modellen van deze RIO af? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Is er ook iemand die een betrouwbare voorspelling kan doen wanneer er een geheel nieuwe Rio op het toneel verschijnt? Ook na de facelift blijft het een beetje een gedateerde auto. GreyGriffin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Url Posted April 5, 2010 Author Share Posted April 5, 2010 Hij staat op de site de ge-facelifte RIO, dus neem aan dat die nu ook te koop is . Wel nogsteeds voor 14.595 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kia Fan Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 Hij staat op de site de ge-facelifte RIO, dus neem aan dat die nu ook te koop is .Wel nogsteeds voor 14.595 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts