Thijs1 Posted January 22, 2010 Share Posted January 22, 2010 Goedemiddag Beste forum leden ik ben van plan om achteruitrij sensoren (parking distance) in te laten bouwen in mijn Sorento van 2004. Iemand een idee of suggestie wat een beetje betaalbaar en goed is? en waar? Hoor graag van jullie mvg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dusty Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Hallo, Ik heb het vorig jaar in eindhoven laten doen, ik heb de sensoren tevens laten spuiten in de kleur van de spoiler, is erg goed en vakkundig ingebouwd. Ik dacht dat ik 250 euro had betaald. Zie ook marktplaats, telefoonummer is 06-50957557 ( rene autoalarm en sensoren ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Randstad Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Ik had zelf sensoren in de achterbumper zitten, maar werd wel gek van het gepiep. Omdat ik een 2-din radio heb ingebouwd met aansluiting voor een achteruitrijcamera heb ik voor 75 euro via Marktplaats een kentekenhouder met camera gekocht. Inbouwen kostte wel een paar uur, maar het resultaat is geweldig. De camera schakelt automatisch in bij het achteruitrijden en ik kan tot op de centimeter achteruit rijden. Ik zou dus eerder voor een camera gaan dan voor sensoren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thijs1 Posted February 17, 2010 Author Share Posted February 17, 2010 Hallo,Ik heb het vorig jaar in eindhoven laten doen, ik heb de sensoren tevens laten spuiten in de kleur van de spoiler, is erg goed en vakkundig ingebouwd. Ik dacht dat ik 250 euro had betaald. Zie ook marktplaats, telefoonummer is 06-50957557 ( rene autoalarm en sensoren ) Hi Dusty Is dat met geluidstoon over de radio of met een display? mnv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts