Jump to content

Achteruitrij sensoren Sorento

Thijs1

Recommended Posts

• 4 weeks later...

Hallo,

Ik heb het vorig jaar in eindhoven laten doen, ik heb de sensoren tevens laten spuiten in de kleur van de spoiler, is erg goed en vakkundig ingebouwd.

Ik dacht dat ik 250 euro had betaald.

Zie ook marktplaats, telefoonummer is 06-50957557 ( rene autoalarm en sensoren )

Ik had zelf sensoren in de achterbumper zitten, maar werd wel gek van het gepiep. Omdat ik een 2-din radio heb ingebouwd met aansluiting voor een achteruitrijcamera heb ik voor 75 euro via Marktplaats een kentekenhouder met camera gekocht. Inbouwen kostte wel een paar uur, maar het resultaat is geweldig. De camera schakelt automatisch in bij het achteruitrijden en ik kan tot op de centimeter achteruit rijden. Ik zou dus eerder voor een camera gaan dan voor sensoren.

Hallo,

Ik heb het vorig jaar in eindhoven laten doen, ik heb de sensoren tevens laten spuiten in de kleur van de spoiler, is erg goed en vakkundig ingebouwd.

Ik dacht dat ik 250 euro had betaald.

Zie ook marktplaats, telefoonummer is 06-50957557 ( rene autoalarm en sensoren )

Hi Dusty

Is dat met geluidstoon over de radio of met een display?

mnv