bigwade Geplaatst 3 Februari, 2010 Geplaatst 3 Februari, 2010 Man, 'heb het niet meer', het is al woensdag. Er zal toch niks gebeurd zijn....... Kom op Fieleke....... Quote
Fieleke Geplaatst 7 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 Juni, 2010 Ik ben vreemdgegaan . Al rondneuzend op internet ben ik een prachtige volvo xc90 tegen het lijf gelopen en het was liefde op het eerste gezicht. Maaarrr, kia komt toch in the family want pa is gevallen voor de nieuwe sportage! Quote
ger.w. Geplaatst 7 Juni, 2010 Geplaatst 7 Juni, 2010 Ik ben vreemdgegaan . Al rondneuzend op internet ben ik een prachtige volvo xc90 tegen het lijf gelopen en het was liefde op het eerste gezicht. Maaarrr, kia komt toch in the family want pa is gevallen voor de nieuwe sportage! Daar noem je ook wat een xc 90. Daar heb je 2 sorento's voor dezelfde prijs voor. Ik zou natuurlijk ook liever een xc 90, een x5 of q5 rijden. Wat zeg ik, doe gelijk maar een cayenne. Maar als eenvoudige pensionado met 15000 k's per jaar vind ik dat toch economisch onverantwoord. Dus behelp ik mij met een Sorento... en dat lukt PRIMA Quote
Gast Jantje Geplaatst 7 Juni, 2010 Geplaatst 7 Juni, 2010 Ger.W er zijn ook zat pensionado's die zelfs geen (nieuwe) sorento kunnen rijden hoor, dus ook jij doet het niet slecht denk ik zo Quote
ger.w. Geplaatst 7 Juni, 2010 Geplaatst 7 Juni, 2010 Ger.W er zijn ook zat pensionado's die zelfs geen (nieuwe) sorento kunnen rijden hoor, dus ook jij doet het niet slecht denk ik zo Ik ben dan ook geheel...na jou geheel, bijna geheel tevreden. En ik realiseer mij dat ik bevoorrecht ben (maar heb er hard voor gewerkt al zeg ik het zelf) Quote
plunt Geplaatst 7 Juni, 2010 Geplaatst 7 Juni, 2010 Dat wordt de Sorento, wij waren na een proefrit van 3 uur al verkocht. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.