Fieleke Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 Ik ben "Fieleke", 35 jaar, woonachtig in het land van Maas en Waal en zoekende naar een nieuwe auto. Ik was wat sceptisch toen we voor een nieuwe auto aan het rondkijken waren en mijn man koers zette naar de Kia dealer maar na een proefritje in de nieuwe Sorento ( benzine, automaat) was ik eigenlijk heel snel blij verrast. Aanstaande zaterdag kunnen we de Sorento een weekend lenen om zo de auto in de normale situatie te ervaren alvorens we definitief beslissen. Prima service! Wel heel jammer dat wanneer ik echt overstag ga, we moeten wachten tot eind mei.... Leuk dit forum, ik kom zeker vaker langs! Quote
Guest GreyGriffin Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 Hallo Fieleke, Welkom op de Kia-clubsite. Ik wens jullie vast een prettig autoweekend toe in de leen-Sorento en ben benieuwd hoe het verdere beslissingsproces zal verlopen. Houd ons op de hoogte! Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
bigwade Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 Die man moet je er zeker bij houden Welkom hier ! Quote
Aart.S Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 Hoi Fieleke, Welkom op dit forum. Kom zo vaak langs als je wilt. Wel een goede service van je dealer dat je zomaar een Sorento een weekend mee krijgt. Een fijn weekend gewenst. Quote
Guest Jantje Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 Dat wordt een nieuwe sorento, geen discussie meer mogelijk Quote
Alex VB Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 Van harte welkom... Gelukkig.. Alweer een aanstaande Sorento rijder. Daar ben ik van overtuigd.. Die Venga-jongens begonnen aardig "irritant" te worden hiero.. Veel plezier aankomend weekend met jullie leen Sorento... Volgens mij zal het goed bevallen.. Laten jullie ons weten wat jullie ervan vonden? De plussen en de minnen? Quote
bigwade Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 Van harte welkom... Gelukkig.. Alweer een aanstaande Sorento rijder. Daar ben ik van overtuigd.. Die Venga-jongens begonnen aardig "irritant" te worden hiero.. Wat dacht je van die belgen met hun witte ceeds, idem ) jak. Quote
Alex VB Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 Wat dacht je van die belgen met hun witte ceeds, idem ) jak. Zijn het de Belgen of de witte pro cee'ds die JAK zijn @Chrones, Hoezo dimmen? Het "Spaans" Eskadron is toch ook een beetje (Leuk) "irritant" ? Quote
Remko .me Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 Zijn het de Belgen of de witte pro cee'ds die JAK zijn @Chrones, Hoezo dimmen? Het "Spaans" Eskadron is toch ook een beetje (Leuk) "irritant" ? jij weet ook overal op te antwoorden! Quote
bigwade Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 Zijn het de Belgen of de witte pro cee'ds die JAK zijn HAHA!, geen van beiden........(tja, je word milder) berichten OVER, die weer wel.. Maar eh, dit is Fieleke's draadje, toch ?? Mooie kar die nieuwe Sorento. Automaat lijkt me helemaal geweldig. Veel plezier komend weekend. Quote
brouwer2001 Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 heel veel plezier met de sorento dit weekend. en suc6 met de keuze. groet ronald Quote
Alex VB Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 HAHA!, geen van beiden........(tja, je word milder)berichten OVER, die weer wel.. Maar eh, dit is Fieleke's draadje, toch ?? Mooie kar die nieuwe Sorento. Automaat lijkt me helemaal geweldig. Veel plezier komend weekend. Is inderdaad Fieleke's draadje.. ik ben eigenlijk benieuwd naar de opties die erop zitten? En automaat? Tja.. Sommige zweren erbij, maar ik schakel graag.. Quote
ger.w. Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 Ik ben "Fieleke", 35 jaar, woonachtig in het land van Maas en Waal en zoekende naar een nieuwe auto.Ik was wat sceptisch toen we voor een nieuwe auto aan het rondkijken waren en mijn man koers zette naar de Kia dealer maar na een proefritje in de nieuwe Sorento ( benzine, automaat) was ik eigenlijk heel snel blij verrast. Aanstaande zaterdag kunnen we de Sorento een weekend lenen om zo de auto in de normale situatie te ervaren alvorens we definitief beslissen. Prima service! Wel heel jammer dat wanneer ik echt overstag ga, we moeten wachten tot eind mei.... Leuk dit forum, ik kom zeker vaker langs! Prima keus en het gaat zeker een Sorento worden. Rijd zelf nu 2 weken in een nieuwe Sorento tot groot genoegen. Die automaat is werkelijk een vooruitgang (t.o.v. de 4 bak automaat in mijn oude Sportage) en een fijne machien die benzine 2.4 Alvast een fijn weekend met je leen Sorento Quote
Remko .me Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 Je vraag heb je volgens mij zelf al beantwoord door hier lid te worden.. Zodra jij het proefweekendje hebt gereden ben je officieel lid van de Kia Club... Succes en heel veel plezier met je leen Sorento Quote
Fieleke Posted January 25, 2010 Author Posted January 25, 2010 De leensorento heeft zo'n geweldig panoramisch dak, zou ik nou echt heel leuk vinden maar ik zag dat die grap toch 1900 euro extra gaat kosten. Het is de x-clusive versie, 5 zits maar wat dat precies allemaal behelst.... Zo uit mijn losse pols zou ik voor dezelfde versie gaan, zonder "glazen dak" maar met extra bank achterin en het "brown pakket". Ik vrees inderdaad dat ik al helemaal om ben en puur alleen voor de vorm nog een proefrit ga maken want stiekem heb ik de kleur ook al bedacht . ( titanium grey of good old black... moeilijk moeilijk). Ik kan niet wachten! Quote
Tripzor Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 Wat dacht je van die belgen met hun witte ceeds, idem ) jak. Pro ceed will rule the earth Quote
bigwade Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 De leensorento heeft zo'n geweldig panoramisch dak, zou ik nou echt heel leuk vinden maar ik zag dat die grap toch 1900 euro extra gaat kosten.Het is de x-clusive versie, 5 zits maar wat dat precies allemaal behelst.... Zo uit mijn losse pols zou ik voor dezelfde versie gaan, zonder "glazen dak" maar met extra bank achterin en het "brown pakket". Ik vrees inderdaad dat ik al helemaal om ben en puur alleen voor de vorm nog een proefrit ga maken want stiekem heb ik de kleur ook al bedacht . ( titanium grey of good old black... moeilijk moeilijk). Ik kan niet wachten! Ach Fieleke, kijk die geweldige vent van je aan en zeg dat je het "net" kunt hebben met zo'n panodak.... Zo'n 7 zits heb je toch niet nodig ?? ) Quote
Smart Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 Hallo Fieleke, Welkom op het forum. Misschien mag je de kleur uitzoeken......! Ook niet onbelangrijk hoor:wink: Quote
bigwade Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 Oei, Oei, Oei Smart.... Wat een rolbevestigende reactie..... Powergirl Fieleke gaat waarschijnlijk over de velg/band-keuze, het NAV systeem, de extra glimmers en veeeeeeeeel meer..... Smart..terug naar de gevangenis, u ontvangt geen 200 gulden...... Quote
Smart Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 De wereld verandert ook waar je bij staat, niet....... Quote
Fieleke Posted January 29, 2010 Author Posted January 29, 2010 Oei, Oei, Oei Smart....Wat een rolbevestigende reactie..... Powergirl Fieleke gaat waarschijnlijk over de velg/band-keuze, het NAV systeem, de extra glimmers en veeeeeeeeel meer..... Smart..terug naar de gevangenis, u ontvangt geen 200 gulden...... Hahahaha, daar heb je gelijk in Bigwade! Sterker nog... mijn man mag alleen de kleur uitkiezen! ( Ik geef hem twee opties... ) Ik ben erg van de toeters en bellen en kan daar een nacht van wakker liggen als ik zo definitief de keuzes moet maken. Kijk erg uit naar morgen, dan haal ik het "leensnoepje" voor een weekend grondig testen. Wordt vervolgd. Quote
Guest Jantje Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 veel plezier dit weekend met de sorento. Ik heb er vorige week een stukje mee gereden met de nieuwe sorento, dat smaakte wel naar meer.. maar ja kan hem toch niet betalen Quote
bigwade Posted February 1, 2010 Posted February 1, 2010 Kijk erg uit naar morgen, dan haal ik het "leensnoepje" voor een weekend grondig testen. Wordt vervolgd. Nou het is maandag en we zijn natuurlijk 'errug' benieuwd....... Quote
Guest GreyGriffin Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 En nu al dinsdag en we zitten nog steeds in martelende onzekerheid.... GreyGriffin Quote
Recommended Posts