Jump to content

Nieuwe KIA-rijder

Guest Toine

Recommended Posts

Hallo,

Vanaf volgende week ga ik voor het eerst in een KIA rijden. Het betreft een Sorento CRDI2.5 Comfort uit 2005. Ik heb geen ervaring om met een 4x 4 te rijden, maar hoop er veel plezier aan te hebben. Wij zijn vaak in Oostenrijk en merkte met mijn vorige auto dat er nog wel een wat power tekort was bij het beklimmen van wat steilere bergweggetjes. Ik hoor graag ervaringen

Eind februari gaan we het meemaken want dan gaan we weer naar de sneeuw!

Groeten,

Toine

Hallo Toine,

Welkom op het forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Dat zal met deze motor wel lukken denk ik.

Veel lees- en postplezier toegewenst! Er is genoeg geschreven over de Sorento. Probeer de zoekfunctie maar eens.

Hoi Toine,

Welkom, Welkom.. We zijn blij dat ook jij het gezelligste KIA forum van de Benelux hebt gevonden.. Je zult versteld staan van de info en kennis die hier te vinden is.. Met z'n allen hebben we meer kennis dan Einstein, Darwin, Newton en Da Vinci samen ;)

Wat gaat het snel zeg.

Zit je een avond naar Feyenoord te kijken, en genoten natuurlijk,

Weer twee leden er bij.

Ook van mij welkom op dit forum.

En veel plezier straks met je Sorento en veilige km.

Guest GreyGriffin

Hallo Toine,

Naar Feijenoord heb ik niet gekeken, maar was wel erg druk met andere dingen. Ben dus een beetje laat, maar wil je toch welkom heten op de Kia-clubsite. En feliciteren met de aanschaf van je Sorento. Volgens mij gaat het wel goed komen met die auto op de wintersport!

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

• 2 weeks later...

Heb afgelopen weekend mijn Sorento opgehaald bij de dealer. Ben nu al helemaal gek op deze geweldige auto. Robuust van binnen en buiten en ziet er uit als een plaatje.

En dan het rijden! Wat een heerlijke motor heeft deze auto. Een prima koppel en op de snelweg een heel acceptabel geluidsniveau.

Denk dat ik met deze auto over twee weken met een gerust hart naar de bergen kan reizen. :lol:

Zijn er nog tips?

Groeten,

Toine