Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag bij de leasemaatschappij een Cee'd 1.4 SW Seven besteld in de kleur Black Pearl. Deze auto is toch een maatje groter dan de Peugeot 207 SW waarin ik ook een proefrit heb gemaakt.

Volgens de leverende dealer in Roermond staat de auto op voorraad bij de importeur. Levertijd zonder kentekenaanvraag ongeveer 9 dagen. Dus met een beetje geluk kan ik zo rond half februari voor het eerst instappen :-P.

Een foto komt er dan op.

Geplaatst
Vandaag bij de leasemaatschappij een Cee'd 1.4 SW Seven besteld in de kleur Black Pearl. Deze auto is toch een maatje groter dan de Peugeot 207 SW waarin ik ook een proefrit heb gemaakt.

Volgens de leverende dealer in Roermond staat de auto op voorraad bij de importeur. Levertijd zonder kentekenaanvraag ongeveer 9 dagen. Dus met een beetje geluk kan ik zo rond half februari voor het eerst instappen :-P.

Een foto komt er dan op.

Weer zo'n snelle actie, LEUK..

Veel plezier met je nieuwe auto en WELKOM hier.....

Geplaatst

Ook ik kan niet achterblijven.

Welkom op dit forum, veel lees en toetsenbord plezier

En natuurlijk veel plezier straks met je Cee`d en veilige km.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo rednAS77 (beetje lastige schuilnaam trouwens...),

Welkom op de Kia-clubsite. Binnenkort alweer zo'n fraaie 'zwarte parel' erbij op de wegen! Ik wens je vast veel plezier met je Cee'd SW en zag met genoegen dat je van plan bent er een foto van te gaan uploaden als-ie er is.

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Geplaatst

Sander,

Van harte welkom en veel plezier straks met je cee'd SW.. Ook al is de lease maatschappij de eigenaar, heb je toch een eigen bijdrage...

• 4 weken later...
Geplaatst

Vandaag het bericht ontvangen dat ik morgen de auto kan ophalen. Heb ik net geen maand hoeven wachten. Had volgens mij sneller gekund, maar ja vorige week carnaval. Gebeurd er geen drol hier.

Zodra ik dit weekend tijd heb zal ik wat foto's schieten.

• 3 weken later...
Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo rednas77 (mag Sander ook?),

Ik heb net even naar de foto's zitten kijken. Mooie Cee'd SW! Ik wens je er veel prettige en veilige kilometers in toe.

Groet van

GreyGriffin

Geplaatst

Hallo Sander,

Dat ziet er erg strak uit. Vooral het interieur vind ik ook heel mooi. Veel plezier ermee!

Geplaatst

Die mag er inderdaad zijn Sander, tevens nog een verlaat welkom op dit forum.

Groetjes,

Relena

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...