rednAS77 Geplaatst 27 Januari, 2010 Geplaatst 27 Januari, 2010 Vandaag bij de leasemaatschappij een Cee'd 1.4 SW Seven besteld in de kleur Black Pearl. Deze auto is toch een maatje groter dan de Peugeot 207 SW waarin ik ook een proefrit heb gemaakt. Volgens de leverende dealer in Roermond staat de auto op voorraad bij de importeur. Levertijd zonder kentekenaanvraag ongeveer 9 dagen. Dus met een beetje geluk kan ik zo rond half februari voor het eerst instappen . Een foto komt er dan op. Quote
bigwade Geplaatst 27 Januari, 2010 Geplaatst 27 Januari, 2010 Vandaag bij de leasemaatschappij een Cee'd 1.4 SW Seven besteld in de kleur Black Pearl. Deze auto is toch een maatje groter dan de Peugeot 207 SW waarin ik ook een proefrit heb gemaakt.Volgens de leverende dealer in Roermond staat de auto op voorraad bij de importeur. Levertijd zonder kentekenaanvraag ongeveer 9 dagen. Dus met een beetje geluk kan ik zo rond half februari voor het eerst instappen . Een foto komt er dan op. Weer zo'n snelle actie, LEUK.. Veel plezier met je nieuwe auto en WELKOM hier..... Quote
Hasselt Geplaatst 27 Januari, 2010 Geplaatst 27 Januari, 2010 Welkom ophet forum, en dat het wachten je niet te zwaar mag vallen! Quote
brouwer2001 Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 ook namens mij welkom hier gr ronald Quote
Pieter78 Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 Welkom op het forum en veel plezier in je nieuwe leasebak! Quote
Aart.S Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 Ook ik kan niet achterblijven. Welkom op dit forum, veel lees en toetsenbord plezier En natuurlijk veel plezier straks met je Cee`d en veilige km. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 Hallo rednAS77 (beetje lastige schuilnaam trouwens...), Welkom op de Kia-clubsite. Binnenkort alweer zo'n fraaie 'zwarte parel' erbij op de wegen! Ik wens je vast veel plezier met je Cee'd SW en zag met genoegen dat je van plan bent er een foto van te gaan uploaden als-ie er is. Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
scorpioshuma Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 Hallo rednAS77 (beetje lastige schuilnaam trouwens...), Hmmm Sander uit 1977 ?? Quote
rednAS77 Geplaatst 29 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 29 Januari, 2010 Flink over nagedacht h Quote
Alex VB Geplaatst 29 Januari, 2010 Geplaatst 29 Januari, 2010 Sander, Van harte welkom en veel plezier straks met je cee'd SW.. Ook al is de lease maatschappij de eigenaar, heb je toch een eigen bijdrage... Quote
rednAS77 Geplaatst 24 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 Februari, 2010 Vandaag het bericht ontvangen dat ik morgen de auto kan ophalen. Heb ik net geen maand hoeven wachten. Had volgens mij sneller gekund, maar ja vorige week carnaval. Gebeurd er geen drol hier. Zodra ik dit weekend tijd heb zal ik wat foto's schieten. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 24 Februari, 2010 Geplaatst 24 Februari, 2010 Veel plezier morgen! Groet van GreyGriffin Quote
snackey Geplaatst 24 Februari, 2010 Geplaatst 24 Februari, 2010 Benieuwd naar de foto's, veel plezier morgen. Quote
rednAS77 Geplaatst 13 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 13 Maart, 2010 Het heeft even geduurd, maar ja het was minder en ik was vergeten de camera mee te nemen naar de dealer. Foto's zijn niet de beste, maar dat ligt aan mijn foto kunsten. Het lukt me niet de foto's er in te plakken dus ff een linkje naar het album: http://www.kiaclub.nl/gallery/browseimages.php?c=3&userid=2518 Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 13 Maart, 2010 Geplaatst 13 Maart, 2010 Hallo rednas77 (mag Sander ook?), Ik heb net even naar de foto's zitten kijken. Mooie Cee'd SW! Ik wens je er veel prettige en veilige kilometers in toe. Groet van GreyGriffin Quote
Smart Geplaatst 13 Maart, 2010 Geplaatst 13 Maart, 2010 Hallo Sander, Dat ziet er erg strak uit. Vooral het interieur vind ik ook heel mooi. Veel plezier ermee! Quote
Relena Geplaatst 14 Maart, 2010 Geplaatst 14 Maart, 2010 Die mag er inderdaad zijn Sander, tevens nog een verlaat welkom op dit forum. Groetjes, Relena Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.