pjotter Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Op mijn werk gesproken met een collega die ook een matrix rijd en die na 5 jaar een andere wagen wilde halen. Hem verteld van de Venga en dat die de vervanger is van zijn model Matrix. Wat blijkt hij heeft zitten googlen en heeft nu net een Venga gekocht. (1.6 E-cecutive). Het leuke van het verhaal is dat hij 5 jaar geleden op mijn advies een Matrix heeft gekocht omdat de Mitsubischi Space Star (zijn wagen op dat moment) niet meer werd gemaakt en hij een andere zocht als vervanger. Blijkbaar hebben we dezelfde smaak Quote
Venga1 Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Als jullie de zelfde smaak hebben, waarom zit jij dan wel op het forum en de nieuwe Venga rijder niet? Even laten aanmelden zou ik zeggen Quote
Alex VB Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Als jullie de zelfde smaak hebben, waarom zit jij dan wel op het forum en de nieuwe Venga rijder niet?Even laten aanmelden zou ik zeggen Eventjes laten aanmelden en dan meteen 1 KIA CLubsticker laten bestellen.. En omdat jullie beiden dezelfde smaak hebben ook gelijk 1 voor jou.. Quote
pjotter Posted January 30, 2010 Author Posted January 30, 2010 Ik heb hem doorgegeven dat dit forum er is ben benieud wanneer hij langs komt Hij was met name actief op een forum in belgie daar had hij al heel veel info vooraf gevonden over de venga. Hij gaf ook door dat hij al eigenlijk alle voor en nadelen wist voor hij tot aankoop overging. Nu nog een paar weekjes wachten voor hem. Quote
Recommended Posts