Remko .me Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 (edited) Graag hoor ik jullie hoe je het geluid ingesteld hebben.. ik kan maar geen goede combinatie vinden.. dan weer te hard achterin en dan weer te zacht voorin.. en de bass te hard voor het ene liedje dan de andere wel goed.. Misschien kan iemand dit delen met mij.. wat de perfecte mix is van al die instellingen? Edited January 29, 2010 by Chrones Quote
Alex VB Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 De standaard radio is niet echt super in te stellen.. Wil je iets waar alle muziek tot zijn recht komt met je echt meer gaan richting het veranderen van je ICE (In Car Entertainment) ER zijn hier wel een paar mensen die je goed van advies kunnen voorzien... Quote
Remko .me Posted January 29, 2010 Author Posted January 29, 2010 De standaard radio is niet echt super in te stellen.. Wil je iets waar alle muziek tot zijn recht komt met je echt meer gaan richting het veranderen van je ICE (In Car Entertainment) ER zijn hier wel een paar mensen die je goed van advies kunnen voorzien... Opzich komt er fantastisch geluid uit! Alleen heb ik het idee dat het veel beter ingesteld kan worden waardoor alles beter tot zijn recht komt. Quote
Guest Pombal12 Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Ha Chrones, Ik heb inmiddels ook een beetje zitten spelen met de instelling. Ik denk dat er verschil zit in de bron; radio, CD of USB. Ik heb mijn muziek uit iTunes ge Quote
Remko .me Posted January 29, 2010 Author Posted January 29, 2010 Ha Chrones,Ik heb inmiddels ook een beetje zitten spelen met de instelling. Ik denk dat er verschil zit in de bron; radio, CD of USB. Ik heb mijn muziek uit iTunes ge Quote
Recommended Posts