Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Graag hoor ik jullie hoe je het geluid ingesteld hebben.. ik kan maar geen goede combinatie vinden.. dan weer te hard achterin en dan weer te zacht voorin.. en de bass te hard voor het ene liedje dan de andere wel goed..

Misschien kan iemand dit delen met mij.. wat de perfecte mix is van al die instellingen? :P

aangepast door Chrones
Geplaatst

De standaard radio is niet echt super in te stellen.. Wil je iets waar alle muziek tot zijn recht komt met je echt meer gaan richting het veranderen van je ICE (In Car Entertainment) ER zijn hier wel een paar mensen die je goed van advies kunnen voorzien...

Geplaatst
De standaard radio is niet echt super in te stellen.. Wil je iets waar alle muziek tot zijn recht komt met je echt meer gaan richting het veranderen van je ICE (In Car Entertainment) ER zijn hier wel een paar mensen die je goed van advies kunnen voorzien...

Opzich komt er fantastisch geluid uit! Alleen heb ik het idee dat het veel beter ingesteld kan worden waardoor alles beter tot zijn recht komt.

Geplaatst

Ha Chrones,

Ik heb inmiddels ook een beetje zitten spelen met de instelling. Ik denk dat er verschil zit in de bron; radio, CD of USB. Ik heb mijn muziek uit iTunes ge

Geplaatst
Ha Chrones,

Ik heb inmiddels ook een beetje zitten spelen met de instelling. Ik denk dat er verschil zit in de bron; radio, CD of USB. Ik heb mijn muziek uit iTunes ge

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...