vengasg Posted January 31, 2010 Posted January 31, 2010 Goedendag allemaal, Zojuist toegetreden tot de Kia Club Nederland! Wel veel te laat, want in 2000 kochten we onze Pride, die het nog steeds goed doet. Vorige week ook de nieuwe Venga besteld, in Steel Grey. Iemand enig idee wat de levertijd op dit moment is? Tot lezens/mails! Erik Quote
Remko .me Posted January 31, 2010 Posted January 31, 2010 volgens mij 1 of twee maanden Welkom op het forum! Veel plezier met je nieuwe aanwinst, laat je wel foto's zien zodra je hem hebt? Quote
vengasg Posted January 31, 2010 Author Posted January 31, 2010 Dankjewel Chrones! Ik zal zorgen dat die foto's er komen, maar eerst de auto .... Quote
Remko .me Posted January 31, 2010 Posted January 31, 2010 Dankjewel Chrones!Ik zal zorgen dat die foto's er komen, maar eerst de auto .... Je kunt gewoon je dealer vragen over de levertijd. Ik zelf heb 1 maand moeten wachten op mijn Venga, heb hem nu twee weken en hij zal je prima bevallen! Welke uitvoering heb je gekozen? Quote
Alex VB Posted January 31, 2010 Posted January 31, 2010 (edited) Door de populariteit van de Venga kan de levertijd iets langer uitvallen dan de mensen verwachten.. Gelukkig wordt deze op het Europese vasteland gemaakt en hoef je niet echt lang er op te w8en. Edited January 31, 2010 by Alex VB Quote
Aart.S Posted January 31, 2010 Posted January 31, 2010 Hallo Erik. Allereerst welkom op het forum. Gefeliciteerd met je aankoop. Ik hoop dat het wachten niet al te lang zal duren. Van levertijden weet ik niets. Quote
Smart Posted January 31, 2010 Posted January 31, 2010 Hallo Erik, Welkom op het forum. De levertijd van de Venga verschilt per uitvoeringsniveau en motortype. De 1.4 is op dit moment sneller leverbaar dan de 1.6. Met de laatste is de levertijd zomaar 2 tot 3 maanden. Quote
vengasg Posted January 31, 2010 Author Posted January 31, 2010 Ik heb gekozen voor de 1.4 met comfort pack, in de kleur Steel Grey. Volgens de dealer (Wander in Assen) sterk genoeg om onze Hobby 400SF van 1100 kilo voort te "sleuren". We hebben er in ieder geval heel veel zin in! Quote
Guest GreyGriffin Posted February 1, 2010 Posted February 1, 2010 Hallo Erik, Om te beginnen roep ook ik welkom op de Kia-clubsite. Met een Pride voor de deur en een Venga op komst is er hier vast wel het een en ander te lezen waar je wat van opsteekt. Bovendien is het nog een gezellig forum ook! Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Smart Posted February 1, 2010 Posted February 1, 2010 Ik heb gekozen voor de 1.4 met comfort pack, in de kleur Steel Grey. Volgens de dealer (Wander in Assen) sterk genoeg om onze Hobby 400SF van 1100 kilo voort te "sleuren".We hebben er in ieder geval heel veel zin in! Met de Hobby SF (vast bed?) zal dat zeker lukken, alleen niet teveel beladen met aardappelen, pindakaas, vleespakketten.....en water;-) De auto heeft een treklast geremd van 1300 kilo. Quote
Recommended Posts