kurtje1973 Geplaatst 2 Februari, 2010 Geplaatst 2 Februari, 2010 Hallo allemaal ! Mijn naam is Kurt, 36 jaar, getrouwd, 1 zoontje. Ik ben een toekomstig KIA rijder, want heb een Carens Together die bij de dealer staat te wachten tot ik 'm kom afhalen. Heb mij hier ingeschreven om (hopelijk) wat meer te weten te kunnen komen over KIA in't algemeen en Carens in't bijzonder. Heb bijna 11 jaar met m'n Alfa 156 rondgereden, nu werd het tijd voor wat meer ruimte (en de geur van een nieuwe auto ). Het was kiezen tussen een Ford SMax of een KIA Carens EN verbouwing van de woning. Het is het laatste geworden . Ik hoop dat ik de goei keuze gemaakt heb. Wat het model betreft: was een nalevering van model 2009 waar ik een omvangrijke korting heb kunnen krijgen. grtjs Kurt Quote
Alex VB Geplaatst 2 Februari, 2010 Geplaatst 2 Februari, 2010 Hallo Kurt, Van harte welkom op het geweldige en altijd gezellige KIA forum. Het forum mbt al je KIA vragen.. Alvast veel rijplezier in je nieuwe Carens. Persoonlijk is dit model niet mijn smaak, maar dat neemt niet weg dat het een goede auto is met veel opties standaard waarvoor je bij andere merken flink in de buidel moet graaien. Natuurlijk zijn we verzot op foto's. Ze worden hier gegeten als ontbijt, lunch en avondeten.. Als je wilt en tijd hebt wil je dan af en toe een ervaringsbericht plaatsen? het is altijd leuk om te lezen hoe mensen hun nieuwe aanwinst ervaren. Quote
bigwade Geplaatst 2 Februari, 2010 Geplaatst 2 Februari, 2010 Welkom hier, Die Ford vind ik een prachtige auto maar je keuze is heel verstandig Van die verbouwing heb altijd lol, blik of geen blik voor de deur..... Quote
kurtje1973 Geplaatst 2 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 2 Februari, 2010 Tja, ik moet zeggen toen ik bij KIA stond vond ik de Ceed SW wel een sportieve opvolger voor de Alfa. Echter, de Carens is zo multifunctioneel en dan nog extra zitplaatsen (voor het dagje uit met extra volk en de hond) en bovendien zit ik nu een halve meter hoger in het verkeer. De kleur is wel heel mooi (kon ik dus niet kiezen): Titanium Silver. Quote
Hasselt Geplaatst 2 Februari, 2010 Geplaatst 2 Februari, 2010 Welkom Kurt, en proficiat met je aankoop; je gaat er ongetwijfeld veel plezier aan hebben! Quote
Smart Geplaatst 2 Februari, 2010 Geplaatst 2 Februari, 2010 Hallo Kurt, Welkom op het forum! Een verstandige, praktische en de enig juiste keus die je daar hebt gemaakt. De kleur is helemaal goed. Veel rijplezier toegewenst met vele veilige km's! Quote
Relena Geplaatst 2 Februari, 2010 Geplaatst 2 Februari, 2010 Hallo Kurt, Ook van mij een welkom op dit forum. Groetjes, Relena Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 3 Februari, 2010 Geplaatst 3 Februari, 2010 Goeiemorgen Kurt, Ook ik heet je welkom op de Kia-clubsite en wens je vast veel plezier toe met je Carens. Het lijkt me helemaal geen verkeerd besluit dat je uiteindelijk gekozen hebt voor een Kia en een verbetering aan je huis. Ga je ons een paar foto's laten zien van het nieuwe voertuig als het is gearriveerd? Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Gast Shaan Geplaatst 3 Februari, 2010 Geplaatst 3 Februari, 2010 Welkom op het forum succes en veel veilige km met de nieuwwe wagen ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.