Ariejan Geplaatst 4 Februari, 2010 Geplaatst 4 Februari, 2010 Hoi even voorstellen ik ben ariejan 42 jaar en heb ook de kia soul besteldt we rijden nu in de Ceed executive de nieuwe auto komt hoop ik volgende week op kenteken en gaat deze dan ook gelijk afhalen dit is al onze 5e kia eerste was de pride,daarna 2 rio's en de ceed en nu wat apparts8) Quote
Alex VB Geplaatst 4 Februari, 2010 Geplaatst 4 Februari, 2010 Hallo Ariejan, Welkom op het forum der KIA puristen.. Je weet dus al een tijd hoe goed een KIA rijdt. Alvast veel plezier met je nieuwe SOUL.. Wil je als deze schone voor je deur staat enkele foto's maken en deze met ons delen? Ook een ervaringsbericht op zijn tijd wordt door velen erg gewardeerd.. Quote
Aart.S Geplaatst 4 Februari, 2010 Geplaatst 4 Februari, 2010 Hoi Ariejan, Welkom op dit forum. En straks veel plezier van je SOUL. Quote
bigwade Geplaatst 4 Februari, 2010 Geplaatst 4 Februari, 2010 Een echt Kia diehard, Hoi Ariejan, Welkom hier en veeeeeeeeeeeeeeel plezier met je Soul Quote
Smart Geplaatst 5 Februari, 2010 Geplaatst 5 Februari, 2010 Hallo Ariejan, Welkom op het forum. Een echte Kia fan in ieder geval. Jouw ervaring met Kia kunnen we goed gebruiken op het forum. Quote
brouwer2001 Geplaatst 5 Februari, 2010 Geplaatst 5 Februari, 2010 welkom ook namens mij altijd prettig iemand met een hoop kia ervaring wederom veel lees en rij plezier Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.