spongebob Geplaatst 4 Februari, 2010 Geplaatst 4 Februari, 2010 hey allemaal Mijn naam is Peter en ben sinds deze week in bezit van een Kia Sorento EX BJ 2006. Hoop nog veel via dit forum op te kunnen steken. Groet Peter. Quote
bigwade Geplaatst 4 Februari, 2010 Geplaatst 4 Februari, 2010 Te gek, we hebben Peter nr ........... Welkom hier, stoere bak. Veel plezier hier, lachen mag ! Quote
Alex VB Geplaatst 4 Februari, 2010 Geplaatst 4 Februari, 2010 Hallo Peter, Hartelijk welkom op het allergezelligste en meest levendigste KIA forum van de Benelux.. Je wagen ziet er goed uit en ik hoop dat deze je dat brengt wat je ervan verwacht.. Wil je af en toe eens een ervaringsbericht hier plaatsen? Er zijn geen betere ambasadeurs dan gebruikers zelf. Quote
Venga1 Geplaatst 4 Februari, 2010 Geplaatst 4 Februari, 2010 Hoi Peter. Nog even en we gaan een eigen Peter forum vullen:D Heel veel plezier met de voor jou nieuwe KIA Veel rijplezier ermee groet Peter Quote
Smart Geplaatst 5 Februari, 2010 Geplaatst 5 Februari, 2010 Welkom Peter! Ongelooflijk het is bijna niet meer bij te benen, zoveel Peters. Gelukkig hebben jullie een Nickname anders was het ondoenlijk. Dat wordt leuk met een KiaClubMeeting. Wie ben jij? Ik ben Peter......... Quote
Aart.S Geplaatst 5 Februari, 2010 Geplaatst 5 Februari, 2010 Ook van mij, Peter, welkom op dit forum. Mooie bak heb je gekocht. Vooral die twee kleuren vindt ik wel mooi. Veel veilige km en veel lees en toetsenbord plezier op dit forum. Quote
brouwer2001 Geplaatst 5 Februari, 2010 Geplaatst 5 Februari, 2010 ook welkom namens mij veel lees en rij plezier Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.