wimkia Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 Als ik met mijn Pioneer AVIC-F10BT een telefoonverbinding maak met anderen klinkt mijn stem daar heel slecht. Net alsof er iets voor mijn microfoon is geplaatst. hierdoor ben ik bijna niet te verstaan en worden woorden vervormt. Mijn telefoon heb ik al uitgesloten door een andere gsm te gebruiken. Als ik rij ben ik heel slecht verstaanbaar, als ik stil sta is dat iets beter. Bij de KIA garage laat ik er binnenkort naar kijken. Maar ik ben benieuwd of anderen dit probleem ook zo ervaren en of iemand een tip heeft. Zou het bijvoorbeeld de microfoon kunnen zijn. Deze hangt nu linksboven in de hoek van de voorruit. Quote
Smart Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 Als ik met mijn Pioneer AVIC-F10BT een telefoonverbinding maak met anderen klinkt mijn stem daar heel slecht. Net alsof er iets voor mijn microfoon is geplaatst. hierdoor ben ik bijna niet te verstaan en worden woorden vervormt. Mijn telefoon heb ik al uitgesloten door een andere gsm te gebruiken.Als ik rij ben ik heel slecht verstaanbaar, als ik stil sta is dat iets beter. Bij de KIA garage laat ik er binnenkort naar kijken. Maar ik ben benieuwd of anderen dit probleem ook zo ervaren en of iemand een tip heeft. Zou het bijvoorbeeld de microfoon kunnen zijn. Deze hangt nu linksboven in de hoek van de voorruit. Wanneer de microfoon geplaatst is bij de A-zuil vangt deze het geluid op van de rijwind, waardoor het geluid van de microfoon gedempt wordt. Tenminste, zo is dat mij destijds gemeld bij de inbouw van een carkit. Sinsdien laat ik de microfoon in de buurt van de binnen spiegel plaatsen. Quote
willem1 Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 goede kans dat bij software-update je er geen last meer van hebt -) succes! Quote
wimkia Posted February 5, 2010 Author Posted February 5, 2010 Ik zag vandaag op navigatiehelpsite.nl dat iemand anders in Nederland het zelfde probleem heeft als ik. Dof geluid aan de andere kant. Samen mogelijk pioner inschakelen voor hulp, tenslotte is een AVIC-F10 te duur om niet goed te werken Quote
Recommended Posts