Venga OK Geplaatst 5 Februari, 2010 Geplaatst 5 Februari, 2010 Beste mede Venga bezitters, Na een paar dagen Venga bezit viel mijn oog op het volgende: Bij het maximaal openen van, in mijn geval, het linker voorportier, raakt deze bijna het voorspatbord. Ik kon er nog geen papiertje tussen door halen! Gelukkig was de lak nog niet beschadigd. Op de bijgevoegde foto's is te zien waar dit zich voordoet. Afgelopen woensdag bij de dealer geweest om dit te laten zien en een afspraak gemaakt voor vandaag om er wat aan te laten doen. De dealer opperde woensdag om de deur opnieuw af te stellen. Dit zag ik niet zitten omdat de deur keurig sluit. Zelf heb ik met een spiegeltje onder de koplamp zitten loeren en gezien dat het spatbord van de Venga niet gekit zit en dus eenvoudig 1 mm naar voren verschoven kan worden. Dit is ook de richting waarin de ruimte tussen deur en spatbord het snelst toeneemt. Dit is vandaag uitgevoerd en nu is er voldoende ruimte tussen de deur en het spatbord bij maximaal openen. Hopelijk komt het verder bij geen enkele Venga voor, maar het loont om het toch even te controleren. Makkelijk te doen en het voorkomt later lakschade of erger. Succes met controleren! Peter Quote
Venga OK Geplaatst 10 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2010 Aan het aantal reacties tot nu toe leid ik af dat ik de enige ben geweest waar dit voorkwam. Gelukkig maar! Quote
Smart Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Aan het aantal reacties tot nu toe leid ik af dat ik de enige ben geweest waar dit voorkwam. Gelukkig maar! Dat doet de deur dicht....... Quote
Venga OK Geplaatst 10 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2010 Zo is het ! Einde discussie. Kun je en onderwerp eigelijk verwijderen als initiator.. Weet jij dit Smart? Quote
Smart Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Nou, om eerlijk te zijn vind ik het een informatief topic dat zeker op het forum moet blijven. Waarom? Omdat ik geloof dat meer mensen dit probleem kunnen/zullen ervaren. Jij hebt niet de deur maar het spatbord iets laten verplaatsen. Dat getuigt van inzicht. Dus wat mij betreft laten staan hoor. Quote
Venga OK Geplaatst 10 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2010 Dank je. Ik ben om:)! Quote
Venga OK Geplaatst 10 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2010 'k Zal me inhouden... hou het maar op beroepsdeformatie... Quote
bigwade Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 (aangepast) Heb je ook het chassis laten controleren ? Ik heb op het YouTube wel eens filmpjes gezien over het uitladen van auto's. Misschien is die Venga van jou ook zo afgeleverd.....en "gerepareerd" Van de bovenste laadruimte gekieperd, vandaar dat jij de enige bent met deze klacht... Na de hartverzakking gaan we nu over tot reanimatie van deze pati 10 Februari, 2010 aangepast door bigwade Quote
Venga OK Geplaatst 11 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 11 Februari, 2010 Hoi Bigwade, Er vanuit gaande dat mijn Venga ook op een van die "Vrachtwagens vol" naar Nederland is gekomen, kan 'ie nooit verder dan 3 meter gevallen zijn. Ik neem de gok dat ik nog jaren met veel plezier met deze auto ga rijden:grin:.... Groet, Peter Quote
Remko .me Geplaatst 11 Februari, 2010 Geplaatst 11 Februari, 2010 hebben we een voorbeeld op youtube? Quote
Smart Geplaatst 11 Februari, 2010 Geplaatst 11 Februari, 2010 hebben we een voorbeeld op youtube? Hoezo? Wil je graag zo'n verschrikkelijk ongeluk meemaken, alsof een V(enga)amilielid van een vrachtwagen dondert......? Quote
Rio-man Geplaatst 11 Februari, 2010 Geplaatst 11 Februari, 2010 Rij ff langs de dealer, trek een showroom-Venga open en vergelijk. Is het niet redelijkerwijs vergelijkbaar, laat een van de verkopers meelopen en meekijken en desnoods iemand van de after-sales. Waarschijnlijk moet je deur ff gesteld worden. Niet echt zorgelijk dit. En aan de andere kant is de ruimte wel voldoende? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.