Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Parkeerverlichting Ceed (SW)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het is misschien een minder intelligente vraag, maar ik vraag me af hoe de parkeerverlichting werkt op de cee'd (SW)? Ik kan in het instructieboekje niets hierover vinden. Reden dat ik het vraag is dat wij de komende 4 weken ivm wegenwerken geen straatverlichting in onze straat hebben. Nu hebben wij van de politie bericht gehad dat we ivm dit feit de parkeerverlichting dienen te gebruiken en dat hierop gecontroleerd wordt.

Bij de meeste merken is het aanzetten van de parkeerverlichting je knipperlicht naar links of rechts zetten of een instelling in je verlichtingsschakelaar..

Op mijn cee'd SW doet het knipperlichttrukje het niet en we hebben geen aparte functie op het lichtschakelaar of een aparte knop. Of zie ik iets over het hoofd?

Alvast bedankt voor jullie mee denken..

Geplaatst

PAGINA4-53

"Als het nodig is dat de verlichting blijft branden als de contactsleutel verwijderd is, kunt u de de verlichting UIT en vervolgens weer AAN zetten met behulp van de lichtschakelaar op de stuurkolom"

Geplaatst

Thanks.. Maar is dit dan geldend als parkeerverlichting? Bij parkeerverlichting blijft 1 kant maar branden. je kan dan kiezen de kant die aan de weg staat zeg maar..

Ik zal het eens uitproberen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...