Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

pas nieuw op deze club , zoals het plaatje hiernaast al doet vermoeden , krijgen wij dus de "soul "ergens eind volgende week

we rijden al jaren kia ( rio ) tot volle tevredenheid

als we nou net zoveel plezier beleven aan de "soul" , hoor je ons de komende jaartjes niet zeuren ..

hoop op veel leuke reacties , en wie weet treffen wij elkaar wel eens op een kia meeting

GOED WEEKEND !!!!:-D:grin:

Geplaatst

Hallo,

Welkom op het forum. Iemand met een Soul is altijd welkom, want nog niet zo heel ruim vertegenwoordigd. Mooie auto! Wordt het de rode knalkleur? Zo ja, dat spreekt wel aan in ieder geval.

Veel lees- en postplezier toegewenst!

Gast FirstVenga
Geplaatst
pas nieuw op deze club , zoals het plaatje hiernaast al doet vermoeden , krijgen wij dus de "soul "ergens eind volgende week

we rijden al jaren kia ( rio ) tot volle tevredenheid

als we nou net zoveel plezier beleven aan de "soul" , hoor je ons de komende jaartjes niet zeuren ..

hoop op veel leuke reacties , en wie weet treffen wij elkaar wel eens op een kia meeting

GOED WEEKEND !!!!:-D:grin:

He Soul Man

Is de auto op de foto ook die je krijgt?

Mooie auto vooral in de kleur en met die velgen.icon14.gif

Ik denk dat je er veel bekijks mee krijgt. Veel plezier ermee!

Groeten

FirstVenga icon7.gif

Geplaatst

Als de foto het geleverde model is dan van harte met dit mooie plaatje.

Als het een andere gaat worden dan nog steeds van harte, maar wel graag meer info wat er dan wel geleverd gaat worden ;)

Geplaatst (aangepast)

Hallo "the Soul Man",

Van harte gefeliciteerd met je SOUL... Eindelijk kan ik je fatsoendelijk welkom heten op het forum..

Ik vraag het aan iedereen die nieuw is, dus ook aan jou.

Wil je ons verblijden met enkele foto's als de SOUL voor de deur staat? En af en toe een ervaringsbericht plaatsen?

aangepast door Alex VB
typefoudt
Geplaatst

ja, het is idd de knalrode kleur ( de foto is vanmorgen genomen bij de dealer )

voor diegene die wat meer info willen :

kia soul X-Pect cool

ingebouwde nav.

18 inch velgies

voor de rest "the usual stuff"

eerlijk gezegt viel de kleur ons meteen op , de showroom staat vol met van die grijze muizen , en het leek wel of die "soul " ons zo'n beetje aankeek met zo'n blik van HAAL MIJ HIER INGODSNAAM WEG !!!

nou , met liefde hoor :D:grin::cool:

Geplaatst

Wens je van harte welkom op dit forum je zult je hier snel thuis voelen.

Ben zelf meer dan dik tevreden met de Soul. Het rijgedrag is goed, de ligging op de weg is beter dan verwacht. Aangenaam warm is hij en de Soul voelt ruim van binnen.

Groetjes,

Relena

Geplaatst
Een nieuwe sticker?

kia.jpg

Deze bestaat al als sticker.. Maar onze sticker wordt mooier, veel mooier en straks zekers ook veel gewilder..

Geplaatst
Deze bestaat al als sticker.. Maar onze sticker wordt mooier, veel mooier en straks zekers ook veel gewilder..

Volgens mij heb ik hem mede ontworpen....I presume!;)

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Soul Man,

Ik ben een beetje traag, maar heet je toch welkom op de Kia-clubsite. Die rode kleur staat de Soul buitengewoon goed! Ik wens je vast heel veel plezier met je nieuwe auto. Ik denk niet dat die aanleiding gaat geven tot zeuren. Geef je ons wel af en toe een ervaringsbericht en wat leuke foto's?

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Geplaatst

we laten dus die navigatie inbouwen , maar bij de autoradio die erin zat , kon je ook in dat schermpie de buitentempratuur zien......

komt dat te vervallen als je die nav. laat inbouwen ??????

( heb nou eenmaal een tik met die buitentempratuur )

trouwens hartstikke leuk die reacties van al die kia rijders.....:-D:D

Geplaatst

ja , eindelijk was het dan zover ....

donderdag konden wij de soul ophalen

na het wachten bij de dealer ( vrijwaring enz. enz. ) mochten we dan eindelijk plaats gaan nemen in de nieuwe kia ..... dachten we.....

ik ben zoiemand van ... ik kom er wel achter hoe alles werkt , geef ons de sleutels , en rijen met die kar ....

de jongeman die ons de auto verkocht had , ( heeft flink wat mensenkennis in huis )

HIJ HIELD ME TOCH EEN VERHAAL VAN ZO'N 3 KWARTIER .... !!!!!!!

op een gegeven ogenblik zeg ik letterlijk tegen hem , HOU NOU MAAR FF JE KOP DICHT ..... IK WIL RIJDEN .....

kon hij ook wel weer waarderen , wij hebben dezelfde vreemde manier van humor

in de garage mochten we dan eindelijk plaats nemen in de kia , willen we bijna wegrijden , zegt hij ineens HO STOP , IK HEB NOG WAT VOOR JULLIE !!

weer een kwartier later komt meneer met een valentijnboeket en een mega-paraplu aanzetten...

toen konden we eindelijk gaan rijden ... man man man ... wat rijdt die auto lekker zeg ... een lekkere hoge zit .... benzine-verbruik weet ik nog niet.. komt later wel ,

de eerste rijervaring is echt heeelemaaaal super !!!!

zondag rijden we naar het noorden , de eerste wat langere rit , uiteraard volgen volgen rijervaringen later nog wel !!!

voor iedereen een mega-goed weekend !!!

( WAT WORD HET TOCH MOOI MET AL DIE KIA'S OP DE WEG ) :-D:D

Geplaatst
ja , eindelijk was het dan zover ....

donderdag konden wij de soul ophalen

na het wachten bij de dealer ( vrijwaring enz. enz. ) mochten we dan eindelijk plaats gaan nemen in de nieuwe kia ..... dachten we.....

ik ben zoiemand van ... ik kom er wel achter hoe alles werkt , geef ons de sleutels , en rijen met die kar ....

de jongeman die ons de auto verkocht had , ( heeft flink wat mensenkennis in huis )

HIJ HIELD ME TOCH EEN VERHAAL VAN ZO'N 3 KWARTIER .... !!!!!!!

op een gegeven ogenblik zeg ik letterlijk tegen hem , HOU NOU MAAR FF JE KOP DICHT ..... IK WIL RIJDEN .....

kon hij ook wel weer waarderen , wij hebben dezelfde vreemde manier van humor

in de garage mochten we dan eindelijk plaats nemen in de kia , willen we bijna wegrijden , zegt hij ineens HO STOP , IK HEB NOG WAT VOOR JULLIE !!

weer een kwartier later komt meneer met een valentijnboeket en een mega-paraplu aanzetten...

toen konden we eindelijk gaan rijden ... man man man ... wat rijdt die auto lekker zeg ... een lekkere hoge zit .... benzine-verbruik weet ik nog niet.. komt later wel ,

de eerste rijervaring is echt heeelemaaaal super !!!!

zondag rijden we naar het noorden , de eerste wat langere rit , uiteraard volgen volgen rijervaringen later nog wel !!!

voor iedereen een mega-goed weekend !!!

( WAT WORD HET TOCH MOOI MET AL DIE KIA'S OP DE WEG ) :-D:D

Met die van jou erbij zeker en vast...... :-)

als tegenwicht voor al die witte.......

Geplaatst

Leuk verhaal! Altijd leuk een 'verse' reactie na de overdracht.:mrgreen:

Geplaatst

Grappig, had donderdagavond ook een aflevering om 19.00uur, om 19.15 stond de klant met vrijwaring, nieuwe papieren en een nieuwe auto buiten !!! Hij geloofde het allemaal wel...

Geplaatst

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er ook amper 20 minuten over heb gedaan.

Inruil, papieren, vrijwaring, betalen, geen bloemetje en gassen maar...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...